Nou ik word er niet gerust van wat ik hier allemaal lees. Ik weet op dit moment nog niet zeker of ik zwanger ben of niet, kans zit erin ben nl een dag of twee misselijk. Ben gisteren naar de sauna gegaan en na afloop nog een 2 glaasjes wijn gedronken. Stel dat ik zwanger ben ( dan wel pas heeel kort) kan dit saunabezoekje dan kwaad :
Nou, dat zal wel loslopen hoor! Ik had er de maand dat ik zwanger werd, ook niet meer op gerekend, weet zo gauw ff niet meer waarom, maar toen wij met onze trouwdag uit eten gingen, heb ik ook twee glaasjes wijn gedronken bij het eten. Behalve dat ik daar wel erg snel aangeschoten van raakte, heb ik er verder niets van gemerkt en die kleine gaat helemaal goed. Als je nu net zwanger bent, zit het allemaal nog zo goed ingepakt van binnen... Enneh, als je regelmatig gaat, is het helemaal geen probleem, dan kun je de zwangerschap door gewoon blijven gaan, (tenzij je zou merken dat je lichaamstemp er erg van omhoog gaat: dan heb je een soort kunstmatige koorts en die kun je beter vermijden dan).
och meis dat loopt wel los ik ben tijdens mijn zwangerschap op huwelijksreis geweest en flink los gegaan veel coctails enz maar ja ik wist niet dat ik zwangerw as daar kwam ik thuis pas achter volgens vk maakt het niet uit
agg meis ik wist de eerste 2 maanden niet dat ik zwanger was en zat ook niet in de planning dus heb me op n avond met vriendinnen nog aan de pina colada en andere coctailtjes waar erg veel alcohol in zit laten gaan en als n ketter gerookt! dus denk niet dat je je teveel zorgen hoeft te maken hoor hahaha
Bij mijn dochter kwam ik er achter toen ik 2.5 maand zwanger was. In die tijd dat ik het niet wist was ik nog wezen stappen toen en me helemaal volgegoten. Gelukkgi is alles goed. Het is een gezonde pittige meid van bijna 9
hey hey ik heb ook in het begin dat ik het nog niet wist wel iets gehad wat nu niet meer mag. heb ook een keer drank gehad en 2 bakjes filee american leeg gegeten. oeps. mis het nu wel de filee american.
Als ik het goed heb begrepen voedt het zich in het begin nog niet via jouw. Dus dan maakt niet niets uit. Ik zou nu even niets meer drinken tot je zeker weet of je wel of niet zwanger bent. Ik hoop het voor je Succes!
Dank jullie wel voor jullie geruststellende antwoorden. Hoop nu alleen dat die sauna (100 graden) geen schade heeft opgeleverd. Trouwens weten jullie of het kan dat ik nu al pijnlijke borsten heb?
Ja, dat kan... En wat je zegt: als ik jou was, zou ik me nu verder wel aan de voorschriften houden. Er zal nu echt niks mis zijn met je kindje, maar voor de rest zou ik het lot niet tarten,