Het contact is verbroken, maar eigenlijk kennen we elkaar ook amper. Ik heb niks tegen die vrouw maar zij wel tegen mij (terwijl ze mij dus ook amper kent). Ik ben gewoon niet de ideale schoondochter die ze had gehoopt te krijgen dus is vooral op zoek naar het negatieve en haalt daarom eeuwig maar oude koeien uit de sloot en probeert mij negatief te linken aan zaken waar ik niks mee te maken heb. Anyway, hoop nog steeds wel op een goede band, in de toekomst.
Laat hem een account aanmaken en hierboven stemmen. Staat nergens dat deze poll alleen voor vrouwen is.
Mijn schoonmoeder is een engel. Helaas heeft ze net de diagnose kanker gehad en hebben we geluk als ze ons zoontje nog zal zien lopen..
Waauw, ik wist niet dat mijn schoonouders nog een zoon hadden? Alleen wacht ik niet meer op een goede band, daarvoor hebben ze in een te korte tijd te veel kapotgemaakt
Mijn schoonmoeder is een schat van een vrouw, ik ben heel blij met haar! Ze is er altijd wanneer we haar nodig zijn, maar is niet opdringerig. In het begin heb ik wel eens irritatie's gehad naar haar toe, maar dat was meer omdat we elkaar moesten leren kennen. Ik ben dol op haar, en helemaal sinds mijn lieve schoonvader vorig jaar is overleden waardeer ik haar nog meer. Mijn man is ook gek met zijn schoonmoeder! We hebben het getroffen met onze schoonmoeders, helemaal als ik hier soms die verhalen lees!
Nou me schoonmoeder is gewoon leuk gezellig.. En kan alles bij haar zeggen we kunne laggen huilen gekk doen. Wat een verschil met me eigen moeder Die valt onder, nmr3
Mn schoonmoeder is geweldig! Ze staat altijd voor me klaar... Is bij mn bevalling geweest en is gewoon ontzettend lief... Mn schoonvader trouwens ook... Mn vriends schoonmoeder... Tja, die valt onder schoonloeder....
Ik ken mijn schoonmoeder nog niet goed genoeg om daarover te oordelen. Ze is een lieve oma voor mijn zoontje, en dat waardeer ik erg. Tot nu toe kunnen zij en ik ook goed met elkaar overweg. Maar ik weet dat ze ook dominant kan zijn, en niet altijd de makkelijkste is. Dus we zullen zien, maar tot nu toe heb ik goede hoop
ik heb een super lieve schoonmoeder! kan gelukkig goed met haar opschieten en als ik soms verhalen hier lees heb ik dus echt geluk gehad.
Nou ik heb gestemd dat ze een engel is ze doet heeel veel voor ons en ze staat altijd voor ons klaar. Voel me best gezegend hihi... Tuurlijk irriteer ik me soms aan haar maar ik irriteer me soms ook aan men eigen ma
Mijn schoonouders zijn hele lieve mensen, staan altijd voor iedereen klaar, maar ondanks dat hebben we geen hele hechte band. Is ook niet erg. Ik houd altijd een beetje afstand, ligt niet aan hun, maar dat zit in mijn systeem geroest heb het ook met sommige eigen familieleden
ik heb de 2e optie gekozen, heb der niet lang genoeg gekend eigenlijk. ze is helaas al overleden, prachtig mens
Ik heb een hele lieve schoonmoeder. We hebben beide hele verschillende interesses maar staat altijd voor ons klaar. Ik werk ook bij haar op kantoor dus zie haar 3a4 x per week
Ik heb ze is een engel gekozen. Echt een ontzettend lief mens die altijd voor ons klaar staat! Nooit eigen mening opdringen ofzo, gewoon een tof mens! Heb daar ook gewoond vanaf mijn 17de tot mijn 19de.