Wij hebben ons een maandje geleden (online) ingeschreven bij een KDV en ook netjes gelijk de 20 euro inschrijfkosten betaald. (anders zou de inschrijving niet in behandeling worden genomen) Maar tot op de dag van vandaag nog niks gehoord. Nu ben ik wel vroeg hoor maar is het raar als ik een dezer dagen al zou bellen hoe het er voor staat?? Ik weet dat er wachtlijsten zijn en wil er dus gewoon zsm bij zijn.. Alvast bedankt voor de antwoorden!
Bellen! Elke week telt namelijk. En blijven bellen hoe het ervoor staat, zo zijn wij net op het nippertje en na veel stress aan een mooie plek gekomen!
Blijven bellen idd! Wij hebben ons 3 maanden geleden pas ingeschreven en toen mijn vriend 1,5 maand geleden belde om te vragen hoe 't er voor stond met de wachtlijst, was er ineens plaats, terwijl ze daarvoor hadden aangegeven dat 't ongeveer een jaar ging duren! Mijn zusje werkt op een kdv en die zegt ook als je belt helpen ze je veel sneller, want ze zitten niet te wachten op mensen die elke week bellen. Het is echt belachelijk eigenlijk, maarja, zo werkt het wel!
Bedankt voor jullie tips! Ik heb inderdaad gebeld en inschrijving was niet aangekomen maar we zijn nu definitief ingeschreven en niet eens op een wachtlijst!! Jeeeeeeee zo blij!
Ow fijn zeg, dat je niet op de wachtlijst zit. Dan hoef je je daar iig al geen zorgen meer over te maken!