Sinds vorig jaar hebben wij een Podenco. We hebben haar geadopteerd van de stichting 'honden zonder toekomst'. Veel mensen kennen dit ras niet of nauwelijks dus zou het leuk vinden om met mensen in contact te komen die ook een podenco hebben Ik woon zelf in Almere en zou het leuk vinden om mensen te treffen die ook in de regio van Almere wonen en een keer willen afspreken voor een wandeling bijvoorbeeld
Leuk inititief! Podenco's zijn zo leukkk, helaas heb ik de tijd en ruimte niet voor een hond. En helaas vind mijn vriend Podenco's niet mooi haha maar anders... Maargoed je hebt helemaal niets aan mijn post maar wou wel even zeggen dat het een gaaf idee is!
Thx meid ja het word nu weer mooier weer dus tijd om weer lekker lange wandelingen te gaan maken Het is leuk als het hetzelfde ras is want Podeco's kunnen zo hard rennen dat normale honden ze bijna niet kunnen bijhouden haha..
heb je foto? ben wel nieuwschierig wat voor hondje het is... heb er namelijk nog niet van gehoord;D heb zelf een jack russell... maar woon te ver om te wandelen..
Tipje : www.buitenlandsehonden.nl Leuk forum voor mensen met een buitenlandse hond, zitten er meerdere met een podenco.