Gefeliciteerd meid! Laat gaan joh...meestal is het afgunst bij de schoonmoeders! Geen woorden aan vuil maken (laat wel even door je ventje vertellen dat haar reaktie kinderachtig was). Denk aan jezelf en je beeb! Liefs Najet
jeetje dat ze zo kunnen reageren niet te geloven. hoop dat die van mij wel positief reageren dat zal ik merken met de kerst. ben benieuwd.
hoii nou als eerste van harte gefeliciteerd het is ook wel heel lullig van je schoonma k zou der ook nie tegen kunnen toen k zwanger was al 8 weken wist k het nog niet was veel moe maar d8 dat het door het werken kwam toen we het eindelijk gingen vertellen mijn schoonouders/mijn ouders tegelijk mijn schoonvader zei k wist wel dat het niet van het werken kwam en k was juist bang voor de reactie van mijn moeder maar die vloog me echt aan van gefeliciteerd k wordt weer oma mijn schoonouders hebben eigenlijk alleen maar gezegt van oh leuk maar nu zijn ze niet meer weg teslaan bij youame k vindt het harstikke leuk voor jullie alsnog gefeliciteerd meis
onbegrijpelijke reactie!Kan mij er iets van voorstellen, gelukkig heb ik ontzettend leuke reacties gehad en ik ben 38. Geld vind ik trouwens niet het enige belangrijke in het hebben van kinderen, maar goed daar zijn de meningen over verdeeld.Ik bedoel maar.Je finaciele situatie kan veranderen, je kan het goed hebben maar dat kan veranderen later in je leven, zoals een scheiding, tegenslag etc.
Totaal mee eens er zijn kinderen uit bijstandsgezinnen met dus weinig poen erg gelukkig en genoeg kids uit rijkere gezinnen doodongelukkig. Geluk is niet te koop, geld is handig en noodzakelijk maar ook niet meer als dat. Af en toe heb je het idee dat alles alleen nog maar om de poen gaat.
zo denk ik er ook over, breng dat me schoonouders maar aan het verstand.. en mochten wij het financieel slechter krijgen, dan nog is het onze keus om weer zwanger te raken, want ook dan redden we het best, tegenwooordig draait alles zo om geld geld geld liefs, marit liefs, marit