Mijn dochter heeft nog maar 6 tandjes en er zijn er op dit moment niet meer in aantocht. Meer kinderen laat met tandjes? Ik neem maar aan dat ze vanzelf wel komen...
Mijn dochter is bijna 16 maanden heeft 4 tandjes en 2 kiezen. Eerste tandje pas na ruim een jaar. Rest zal ik wel komen hoor.
Hier eerste tandje met 14 maanden toen tijdje niks maar gaat nu echt heel hard. Om de haverklap ontdek ik weer een nieuwe punt
Hier eerste tand met 9 maanden en nu 16 maanden en nog altijd 6 tandjes. Ik neem aan dat ze gewoon komen toch?
Hier het tegenovergestelde.....bijna 18 maanden en mist alleen nog de achterste twee kiezen boven en twee kiezen onder. De rest staat er allemaal al!
Hier ook maar 8. Mijn dochter was ook laat en kreeg een compleet gebit in 3 maanden. Veel last en huilen. Ik hoop niet dat mijn jongste dat ook zal krijgen!
Bijna 17 maanden en nog maar 5 tandjes, 6e piept er bijna doorheen (duurt al weken die tand..) verder niets anders zichtbaars in aantocht..
13 maanden en nog maar 2 tandjes. Iedere keer denk ik, nu komen ze nadat ze weer flink aan het zeveren is, rondloopt met rode wangetjes en zuur ruikende poep heeft, maar nee hoor. Ze zijn in de verste weg nog niet te bekennen.
Zelf geen ervaring (hier hoeft dl alleen nog de achterste kiezen maar vanaf 14 maanden nu even rustig) maar sprak laatst iemand waarbij het kindje 18 maanden was en net het 1e tandje kreeg... Dus heb geduld zou ik zeggen