We wilden graag vandaag naar de Babyplanet op de woonboulevard in Breda gaan. Nu lees ik 2 verschillende dingen, op een site staat dat ze op de koopzondagen open zijn, op een andere site dat ze niet op alle koopzondagen open zijn.. Nu moeten we er een uur voor rijden, wie weet of we niet voor niets rijden?
Ik zou ze even bellen. Babyplanet in Breda is klein en valt tegen. prenatal zit er tegenover, leuker en groter.
Openingstijden filiaal Breda: maandag: 13.00 - 17.30 uur dinsdag: 10.00 - 17.30 uur woensdag:10.00 - 17.30 uur donderdag:10.00 - 21.00 uur vrijdag:10.00 - 17.30 uur zaterdag:10.00 - 17.00 uur Extra openingstijden en koopzondagen Zondag 5 februari 2012 en Zondag 4 maart 2012
Juist die tijden van Monique had ik ook gevonden.. maar ook die andere.. Nou wil ik eigenlijk een grote mega store in, dus de prenatal zou dan leuker zijn, maar ik kan niet vinden of die daar open is?
Weet iemand anders bv in Breda of Rotterdam, Bergen op Zoom, Roosendaal in die omtrek een grote baby store waar je lekker rond kan struinen die vandaag open is?
Winkels Als ik dit zo lees moeten ze open zijn vandaag? Ga ze maar es bellen zo dan weet ik het zeker.!
Dank je wel!! Das even ver rijden voor ons..en dan komen we niet voor niets. Heb net de prenatal in Breda gebeld, maar die blijft maar overgaan. Niemand neemt op. Dacht dat ze wel een antwoordapparaat zouden hebben waar het op zou staan.
de woonboulevard in breda is wel elke zondag open maar niet elke zondag zijn ook alle winkels open. dat is maar op bepaalde datums. prenatal is wel elke zondag open maar denk pas vanaf 12 uur. babyplanet is daar 10 niks. in oud gastel zit een hele grote maar die is volgens mij nooit op zondag open
Op de site van de Prenatal staat gewoon welke winkel, wanneer open is en welke tijden: Winkels (even de winkel die je wilt weten aanklikken)