Hoi dames, het is hier wat aan het rommelen en het een vraagje. Moet je buik perse hard aanvoelen/verkrampen tijdens een wee?
Bij mij was t anders, ik had geen harde buiken bij de weee. Terwijl ik met 27wk opgenomen werd met voorweeen/harde buiken, toen t begon waren t alleen de krampen.
Het is hier inmiddels afgezakt.. Maar de billen van de beeb komen regelmatig omhoog, dus daar kan ik ook niet vanuit gaan..
Hier bij mijn rugweeën niet, op een bepaald moment (toen het minder fijn werd voor de beeb) wel. Bij mn buikweeën en weeënstorm wel..
Ik heb ook geen harde buiken gehad tijdens mijn weeen maar komt misschien wel omdat ik alleen maar rugweeen had.
Kan me hier niet herinneren. Nu merk ik sowieso harde buiken al bijna niet op, heb er ook weinig last van.
ze gebruiken het in het ziekenhuis als indicatie of je echt weeen hebt of niet maaaar als je been en/of rugweeen hebt zoals meerdere dames aangeven heb je vaak geen harde buiken bij mij had dat het gevolg dat ik naar huis gestuurd werd terwijl ik gewoon dik in de weeen zat.. nee hoor ik had gewoon rugpijn door de bekkeninstabiliteit werd er gezegd heb vorige week van de gyneacoloog die 3 uur hierna de spoedkeizersnede deed excuus gehad dat ze mij toen nooit weg hadden mogen sturen... volg je eigen gevoel laat eventueel de vk komen/of ga er heen of als je in het zkh loopt bel daar dan even heen
Hier ook rugweeën waarbij mijn buik minimaal hard werd. Hierdoor werden deze ook niet opgepakt op de ctg, met als gevolg dat er maar weeënopwekkers bij werden gegeven telkens, terwijl mijn weeën vaak & sterk genoeg kwamen.
Eerste keer begonnen de weeën op die manier Tweede keer waren het krampjes die krampen en toen weeën werden, zonder hard aan te voelen bij mijn baarmoeder.