schoonmoeder uit het buitenland 2 weken bij ons met 39+5

Discussie in 'De bevalling' gestart door nena88, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Weet je meid, het is nu even zoals het is. Je SM heeft het wrs uit alle goede bedoelingen gedaan. Laat het gewoon gebeuren. En.. misschin is het juist wel fijn dat ze er is tegelijk met de kraamzorg. Dan zijn ze alletwee uiterlijk 2 weken na de geboorte weg, kun je heerlijk in alle rust genieten van je gezinnetje. En voor je man toch helemaal super dat zijn moeder er is als je bent bevallen? Dit moment delen is denk ik heel belangrijk.

Ik snap je wel hoor, maar probeer juist de positieve dingen te zien :) Als ze 2 weken na je bevalling komt, heb je juist zo veel behoefte om samen een ritme te vinden!

2. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ach we hebben het aan sm voorgelegd en ze zegt dat ze gewoon voor ons komt en als het babytje na haar vertrek komt dan is dat maar zo. hmm dat zegt ze natuurlijk alleen om ons gerust te stellen. maargoed. ach we zullen zien. ze komt gewoon en ze zal hier verblijven... ik vond het beste argument wel van ieman die hier zei dat tenmiste alle drukte tegelijk is en daarna alle rust voor ons! dat maakt me wel positief!

Deel Deze Pagina