schoonmoeder vraagje (weer)

Discussie in 'De lounge' gestart door kimv, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

die had van mij flink op dr donder gekregen!

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    nou ja zeg,niet te snappen zo'n mensen he...
    Toen onze zoon net geboren was moest hij een week in het ziekenhuis blijven,had een infectie en later nog een virus opgelopen,had hoge koorts,ze deden een ruggemerg punctie om hersenvlies ontsteking uit te sluiten....mijn broer was verkouden en wilde toch langskomen,mocht hij niet van mij want sietse was veels te ziek en vatbaar voor alles....wie staat er ineens in het ziekenhuis:(....de verpleging kwam me melden dat er bezoek was(lag op gesloten afdeling,couveuse),staat mijn broer daar in de wachtkamer....heb hem vriendelijk verzocht om te gaan,was erg bang dat hij mijn zou aansteken,en ik dan de kleine man weer.
    Nog steeds is hij erg teleurgesteld dat hij destijds zijn neefje niet mocht zien....

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    jeetje ik zou ontploffen zeg. dat is gewoon gevaarlijk en je had het op voorhand nog tegen haar gezegd

4. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Schoonmoeders...tja. Ik heb ook zo'n eigenwijze 'ik doe wat ik wil en pas me niet aan' schoonmoeder...Pas voor het eerst iets van gezegd en het komt gewoon niet door.... Is ook het enige waar ik me zorgen over maak als we een keer kinderen krijgen; het gedrag van sm

Maar in jouw geval zou ik haar zeker op haar plek zetten. Je hebt haar duidelijk gezegd dat ze er zo niet bij mocht en dan doet ze het toch. Waarschijnlijk zal ze je nooit gelijk geven, maar dan ben jij het alvast kwijt; kan het ook niet aan je gaan vreten.

Succes ermee!

Deel Deze Pagina