Haar ontkleurd, nu even kleur advies nodig.

Discussie in 'De lounge' gestart door draak86, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hoi meiden heb gister mijn haar onkleurd en nu is het natuurlijk oranje:p Had er een kleur overheen moeten zetten maar dat zou ik vandaag gaan kopen en doen. Nou is het alleen dat iuk hoopte dat het meer ontkleurd zou zijn (was eerder wel zo,was het geel) Dus nu ben ik in twijfel, kan er nu gewoon een askleur overheen zetten (blond of donkerblond) of moet ik het nog eens ontkleuren(maar dat is killing natuurlijk) en dan een blond/donkerblond kleur erover?

En nee, ik ga niet naar de kapper. Ik verf mijn haar al vanaf mijn 12e en heb alle kleurevn van de regenboog gehad:p

2. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Ik heb het een paar jaar terug ook gedaan, ik verf het ook altijd zelf, maar ik was geel met oranje stippen. Heb er uiteindelijk donker overheen moeten doen om naar buiten te durven, en een paar weken later toch maar naar de kapper gegaan.

verder dus geen tips voor je, maar foto? :D

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    You wish:p

4. Only me

Only me Niet meer actief

Ik denk dat as te licht is! Of je zou naar de kapper moeten of nog een keer moeten ontkleuren, maar ja, zoals je weet is dat super slecht!!

5. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Meid het lijkt mijn verhaal wel.
    Ik had al lichtblond haar (geblondeerd) en wilde mijn uitgroei ff weg werken en meteen nog wat iets donkerdere stukken meenemen.
    Tegen verwachting in werd het oranje (nee niet te vroeg uit gespoeld en ook ik verf mijn haar al jaren blond met succes).
    Doordat mijn punten al heel licht as blond waren (lang haar) durfde ik er zelf geen asblond over heen te zetten (wordt blauw) en heb ik het ten einde raad bij de kapper laten oplossen afgelopen zaterdag.
    Hij heeft licht asblond over het oranje/gele gezet van het merk Matrix en heeft geprobeerd de punten niet aan te raken.
    Hier en daar toch een blauw grijze gloed maar het resultaat was perfect.
    Wel 47 euro armer maar je zou het zelf kunnen proberen.
    Succes!

P.s. dus nu niet meer ontkleuren met een blondering maar met een die meteen verft ( In de kleur serie 9 of 10)

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Misschien iets van donker asblond?

7. MamaMars

flauw hoor...

Misschien leuk modelletje in laten knippen, dit is best hip toch? :p

8. MamaMars

gevonden op een beauty-forum, dus mij niet aansprakelijk stellen als het niet werkt.

de kleur licht-asblond trekt het gele/ oranje pigment uit t haar. dat zou je er dus over heen moeten doen.. en daarna wassen met zilvershampoo

9. Only me

Only me Niet meer actief

Zilvershampoo haalt op zijn beurt ook weer het oranje-achtige weg uit het ontkleurde haar...

10. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0

Zilvershampoo haalt vooral een gele gloed weg maar oranje haar kan je wel vergeten, het mat iets af als je het lang in laat werken maar verder blijft het gewoon oranje.:(

11. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    1 advies: WEL naar de kapper gaan..
    Ik had mijn blonde haren met kerst ook groen geverfd, later ontkleurd.. je haar wordt echt gigantisch droog en lelijk..
    En een goed haarmasker kopen... om elke week je haar ff te verwennen..
    Succes

12. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

nog een paar weekjes en het is koninginnen dag dus dan ben je helemaal hip!!

ik heb door een verkeerde kleuring (deed het ook altijd zelf) oranje haar gehad, worteltjes oranje, nou heb het lekker zo gelaten, vond het wel grappig hhihihi een vriendin verfde het altijd expres blauw.

13. Only me

Only me Niet meer actief

Ghehehe, je hebt wel lef :D

14. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ben naar de kapper geweest voor advies en een middenblonde kleuring meegenomen. Het zit er nu in dus even afwachten:p

15. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    oke dan hoop ik dat jullie mij ook kunnen helpen voor ik ook oranje wordt;).
    Ik heb van mezelf blond haar maar het is zeg maar grauw. heb al een paar keer plukken geverfd in verschillende tinten bij de kapper.
    Nu wil ik zelf een blonde tint erin zetten maar wat kan ik het beste gebruiken? en moet ik dan me hele haar doen of alleen plukken?

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Pas op mijn haartjes zijn behoorlijk droogjes;)

17. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Het ligt er echt heel erg aan wat je natuurlijke haarkleur is en hoe licht je wil gaan.
    Als je donker bent is de kans op rood/oranje/geel heel groot aanwezig.

18. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Mijn haarkleur van mezelf is echt blond begon met wit.
    Het is alleen de laatste jaren bij gebrek aan mooi weer steeds kleurlozer geworden. Wil niet heel blond verfen als er maar weer een beetje kleur en glans inkomt.

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    @Draak; en, bevalt het nieuwe kleurtje? :)

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland

Deel Deze Pagina