Schoonmoeder weet het altijd beter..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jusi, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Regel 1: je schoonmoeder weet het ALTIJD beter.
    Dus niet zeuren ;) :p

Seriously: irritant als ze niet luisteren.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Maar waarom heb jij je kleine gisteren niet zelf op de andere kamer gelegd? Want als ik zo lees heb je hem zelf op bed gebracht.
    Dus dan had je dit ook zelf eerder kunnen oplossen?

Vind het dus een beetje oneerlijk om je schoonouders hier de schuld van te geven...

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja dat vraag ik me dan ook af ....
    jij bent zn moeder dus als jij vindt dat het zo niet goed gaat bepaal je toch zelf op zo'n moment waar je zoon gaat slapen?! wellicht wilde je je schoonmoeder niet voor het hoofd stoten omdat ze het allemaal goed bedoeld...
    mijn verhaal was niet om jou aan te vallen hoor!!
    ik denk dat het komt doordat mijn schoonmoeder alles uit zichzelf doet en altijd vraagt hoelaat ze moeten eten en hoe wij de dingen thuis doen... en dan maakt zij zelf in dagindeling.. dus als mijn oudste dan eens niet in bad gaat voordat ze gaat slapen maar daarna pas dat moet ze dan zelf maar weten hoe zij dat wil doen... wel had ik mijn dochter appart laten leggen op een kamer als er een neefje of nichtje bij komt logeren... is zo op te lossen aangezien je verteld dat ze nog een extra kamertje hadden... volgende keer misschien wat duidelijker wezen en dan lost het probleem zich zo op en kan je ventje rustig slapen zonder wakker te liggen.....

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Yake, neefje is 4 jr oud..

Yinte, ik ben het er niet mee eens dat baby's van slag raken door logeren hoor. Hij is nu ook bij mijn ouders, aangezien mijn moeder vandaag jarig is en dr verjaardag vierde. Vrijdag is de oppasdag van mijn moeder, dus vind ik het onzin om hem wakker te maken als ie slaapt, als ie morgenvroeg om 7 uur daar toch weer moet zijn.
    Bij mijn ouders slaapt ie ook als een roosje.

Lovely en Mora, jullie kennen mijn schoonmoeder nog niet. ;) Ze is nogal dominant, bepaalt graag de regels. En ik ben van nature passief en erg meegaand. Tel die combinaties bij elkaar op, dan krijg je een schoondochter die niet goed voor zichzelf en haar kind kan opkomen. ;)
    Oja, en mijn schoonzus lijkt erg op haar moeder. ;)

Oh, en het ledikantje staat zo in de slaapkamer dat ie er niet zomaar uit getild kan worden. Er staat namelijk ook een bureautje op het kamertje, die recht voor de deuropening staat. Bovendien krijg ik dat ding in mijn eentje echt niet opgetild!

Maar goed, ik heb mijn hart gelucht. ;)

Deel Deze Pagina