Of het is allebei erbij of niemand (behalve je vriend/man). Ik denk dat het verstandig is om het gewoon te zeggen. Ik zou er niet aan moeten denken dat er allemaal mensen om mijn bed heen staan. Mijn man erbij vind ik genoeg en de mensen van het ziekenhuis natuurlijk.
Zoals ik al zei, ze vind t niet erg. En mn schoonzusje is donderdag bevallen van een gezonde meid, en daar heeft mn schoonmoeder ook bij kunnen zijn Bij haar eerste kleinkind ook trouwens. Mijn vriend en mijn moeder gaan erbij zijn, gewoon omdat ik een hele goede band heb met haar en zij de enige is die me rustig krijgt als ik in paniek raak
Elmo 's reactie precies zijn moeder zijn probleem en is jou bevalling meid jij moet je fijn voelen ik zzou enige aan mijn bevalling verandere dat mijn moeder niet bij zou zijn had haar erbij en heb zware spijt van mijn vriend was te laat omdat zo snel ging.maar beste is in mijn ogen goede vriendin die ik erbij had en je partner verder niemand je hoofd staat er ook niet naar tijdens de pijn en mensen die niet bij wil hebben kunnen je stress opleveren waardoor je niet kan focussen en weeen pijnlijker kunnen zijn mijn mening dan.
Michelle, fijn dat het al helemaal is opgelost en dat ze het begrijpt. Ik moet er ook niet aan denken hoor! (maar ik hoef mijn eigen mammie, hoe lief ook, er ook echt niet bij!)
Moet er ook niet aan denken om zelfs m'n eigen moeder erbij te hebben, hoe lief ze ook is! Zal aan mijn vriend wel genoeg hebben... Zijn moeder hoeft er zeker niet bij. Ze mogen lekker allemaal thuis blijven of op de hal wachten als ze er wel bij willen zijn
Zelfs dat lijkt me verschrikkelijk! Nee, hoor, wij gaan zelfs pas bellen als alles helemaal achter de rug is en wij er klaar voor zijn. Daar kan dus best een paar uur tussen zitten, maar dat weten ze. Ik vind het prima om ze snel te bellen, maar wil toch echt eerst zelf samen met mijn man ons wondertje goed van dichtbij bekijken...
Precies zo sta ik er ook in! Heel leuk hoor opa en oma worden maar volgens mij worden wij ouders en dat staat even voorop. Onze ouders moeten zich maar even schikken en ja dat is slikken maar ja...
Ik zou er niet eens over na hoeven denken. Gewoon zeggen wat jij wilt, t is jouw bevalling en t is te bijzonder om t niet zo te doen zoals je t jezelf voorstelt. kunnen ze niet boos om zijn meis. mamavan
Op zich zou ik het niet erg vinden als mijn moeder en schoonmoeder erbij zijn maar ik moet een ks ondergaan dus deel ik dat mooie moment met heel veel andere mensen.... Maar ik kan het mij voorstellen dat vrouwen eerder hun moeder erbij willen hebben dan hun schoonmoeder.
Niemand heeft iets te willen! het is jouw bevalling dus jouw beslissing wie daarbij aanwezig mag zijn. Ik wilde ook mijn eigen moeder er niet bij hebben, alleen m'm man vond ik meer dan genoeg.