Ik moet het even van mij afschrijven. Sinds gister voel ik de kleine niet meer. Ben gister ochtend nog op controle bij de VK en toen had zij ook moeite met het vinden van het hartje. Ik heb het niet gehoord maar zij zei dat hij er wel zat en liet me op het apparaat het knipperende hartje zien. Kijk hij registreerd het wel. Ik zeg nog ach ik voel het bewegen dus het zal wel goed zitten. Maar toen ben ik er s`middags op gaan letten en heb ik hem tot op nu niet meer gevoeld. Soms voel ik heel zachtjes iets maar misschien wil ik het ook wel voelen. Ik moet erbij zeggen dat ik hem die weken daarvoor heel goed kon voelen, je kon zelfs mijn buik op en neer zien gaan. Nou kan ik pas rond 13.00 uur terecht in de praktijk. Kan iemand me gerust stellen??
gister zei de vk nog tegen me dat t pas vnormaal is om m met 26-27 wk dagelijks te voelen. daarvoor is t niet direct zorgwekkend. snap jou wel hoor, maar volgens mij is t normaal. hij heeft nog de ruimte zeg maar..
dat heb ik ook gelezen maar ik vind het zo gek dat ik hem daarvoor wel echt dagelijks heb gevoeld en nu al een hele dag/nacht/ochtend niet.
Ik voelde het tot een week of 28 ook 'slecht'. Het geeft je een ongerust gevoel, maar meid, ik denk echt dat het goed is hoor! Laat je het weten?
Hey meid, Wat vervelend.. Maar om je een heel klein beetje gerust te stellen (hoop ik): precies rond de tijd die jij nu bent heb ik hier ook gezocht op het niet meer voelen van je beebje. Het klopte bij mij wel dat het rond die tijd wat stiller kan zijn en na een week of 2 was het weer disco in mn buik Succes!
klinkt heel gemeen, maar als ik dat had ging ik de kleine porren. dus iets harder duwen op de buik.. zeg maar "voele"hoe de kleine ligt .. en meestal kreeg ik me toch een schop .... hopelijk werkt het
Nee helaas heeft dat porren niet gewerkt. Ben ook al op mijn buik gaan liggen, ik hoop maar dat het niks is. De minuten kruipen nu echt voorbij ......
ik heb dat de laatste weken ook heel erg maar nu is de kleine gedraaid en daarom voelde ik hem blijkbaar niet meer is wel eng hopelijk is alles goed met je ukkie en laat ze het hartje maar even horen zodat je gerust gesteld bent. sterkte met wachten meid
Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer toch rustig te blijven.. Stress is ook niet goed he? Daarom was ik erg blij met mijn thuis-doppler, ik was ook zo ongerust na een miskraam. Denk aan je, nog eventjes...
Ik voel de kleine wel dagelijks maar soms ook niet echt goed. Ik heb een angelsound aangeschaft en ik vind het toch wel een uitkomst hoor. Gewoon effe om je gerust te stellen dat alles goed is met de beeb. Ik hoop dat je de kleine snel weer voelt
ik had dat rond de 30 weken, ik had al een aantal uren iets gevoeld, terwijl ze toch erg druk is. Ik maakte me steeds meer zorgen...en heb toen de vlos maar even gebeld. Die zei dat het normaal was, daar werd ik natuurlijk niet echt geruster op maar goed. Ik had de telefoon opgehangen en kabam!!! Een keiharde schop. Ze heeft me de hele avond bont en blauw geschopt Wat ik wil zeggen is dat je kleintje wel voelt dat je onrustig bent en daardoor minder beweegt. Jij bent ook onrustig geworden na dat vage harttoontje van gisteren en let nu waarschijnlijk extra goed op elk beweginkje (en die voel je dus niet grrrr!!!) Heel veel succes straks, krijg je een echo? Laat je het even weten???
Ik heb ook een paar dagen gehad dat ik de kleine bijna niet voelde, ik begon me ook al een beetje ongerust te maken, maar zo ineens schopte hij weer vrolijk vandaan. En nu is het weer hele dagen feest in de tent! Succes, en hopelijk is alles goed!
Ik heb gelukkig ook een angelsound die van mij was tot week 19 regematig te voelen nu al anderhalve week veel minder ben nu maandag aanstaande 21 weken en voel haar ook veel en veel minder dus als ik me ongerust maak even min naar hartslag luisteren en ik voel me weer goed. Hoop wel dat ze binnen kort wat drukker gaat worden maar zo lang de angelsound zijn werk kan doen ben ik ook geruster raar he dat we steeds twijvelen in onze zwangerschap zeker als ze minder voel baar zijn, Je blijft toch die angst houden bij mij komt het denk omdat mijn zusje met 24 weken jaren geleden een dood kindje in haar buik had je weet dat het met jou niet hoeft te gebeuren maar die angst gaat nooit meer helemaal weg. s6 ook voor de andere meiden
o meisje wat rot ik schrik er gewoon van wat een rot nieuws weet niet wat ik verder moet schrijven maar heel veel sterkte de komende maanden en dagen
Oh wat verschrikkelijk.... Dit had ik echt niet verwacht.. Vreselijk! Pfffff, ook ik heb geen woorden meer, knuffel!
Ik snap er niks van; er was toch om 13.00 pas plek bij de vk? In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd!
wat? jeetje zeg pfff weet niet goed wat ik moet zeggen wat erg dat het zomaar zo kan gebeuren heeel veel sterkte!!