Snurken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Biccy, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    :):)

Hallo allemaal,

Sinds mijn zwangerschap snurk ik. Ik snurkte nooit, maar nu dus wel en het word steeds erger.
    Mijn man zegt wel 'ach ik heb er geen last van', maar hij geeft me wel steeds een zet 'snachts zodat ik me omdraai en stop met snurken. De volgende ochtend zegt ie dan 'Zo, jij snurkte weer zeg!'
    Volgens mij heeft hij er dus wel last van.

En om eerlijk te zijn worden zijn zetten steeds harder en zegt ie' er ook bij 'je snurkt joh', waar ik dus snachts steeds nu wakker van word...

Ik heb al overwogen om ergens anders te gaan slapen, op de bank ofzo, gewoon zodat we allebei een beetje een normale nachtrust krijgen..maar ideaal lijkt me dat niet met mijn BI en buik. Maar dit is ook niks natuurlijk, het is zo erg dat ik 's ochtends er gewoon bloedneuzen van heb!

Hebben jullie er ook zo'n last van sinds de zwangerschap? en misschien nog tips ofzo? Helpen die neus pleisters een beetje?

Thanks!

2. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Het komt doordat je neusvliezen in de zwangerschap wat gezwollen zijn ;) Niets aan te doen...
    En je kunt die dingen proberen ik weet niet of het helpt...Sterkte er iig mee!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier schijnbaar ook sinds een aantal nachten.
    Maar mijn man snurkt ook , dus ach beetje wraak ;)
    Geintje maar ja niks aan te doen idd.

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hmmzzz ja ik snurk ook sinds ik zwanger ben..lekker charmant he :D
    en alsof dat niet voldoende is...slaap ik nog eens met mn smoelwerk open waardoor ik dus ook nog loop te kwijlen.gatverdamme!!!!

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier ook al langere tijd aan het snurken, soms doet het gewoon zeer achterin mijn neus. :) Manlief wil me niet wakker maken (ook al zeg ik dat hij dat gewoon moet doen), hij is blij dat ik een goede nachtrust heb.

Nu maar hopen dat het na de bevalling weg is. ;):p

6. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Haha inderdaad, zwanger zijn kan zo charmant zijn! *not* 8)

@Wen, ja de volgende dag doet het bij mij ook zeer, en heb ik een bloedneus :(

Lijkt inderdaad niks aan te doen, maar het verstoord nu de nachtrust wel hoor... ik ga die pleisters wel proberen, niet geschoten is altijd mis tenslotte.....

7. Okidoki

Okidoki Actief lid

12 jun 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik schoot al in de lach bij het lezen van de titel.

Ja ook ik snurk sinds de zwangerschap,het stomste is het nog op de momenten dat je indommelt en het weer wakker schrikt door je eigen gesnurk.
    Ik heb het 1 nacht met een soort van klemmetje geprobeerd maar hier kon ik echt niet aan wennen (was toen ook nog aan het hoesten) en heb het ook niet weer geprobeerd.
    Nou slaap ik toch al slecht,ik kan m'n draai niet vinden dit mede door pijn aan mijn SI-gewrichten en banden en natuurlijk zit die buik ook lekker in de weg.

Mijn vriend gebruikt al een tijdje oordopjes maar heeft afgelopen vrijdag ook besloten om een matras op de babykamer te leggen en daar te slapen.
    Iets waar ik hem heel dankbaar voor ben,ik heb 3 super nachten gehad (wel met plaspauzes) maar ik heb nu de ruimte om te draaien en daar werdt ik eerder elke keer wakker van en kon ik niet weer in slaap vallen.

8. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Nou inderdaad, ik schrik er soms zelf van hahaha

Ik denk dat we zo maar gewoon door proberen te gaan, denk dat er weinig aan te doen is verder, misschien inderdaad die pleisters or klemmetjes eens gaan proberen, maar of het helpt...

We gaan het zien :)

9. HOG

HOG Niet meer actief

Haha ja ik snurk de laatste tijd ook. Gelukkig wordt mijn man er niet wakker van, slaapt door alles heen... hoort het alleen als hij later in bed komt liggen.

Helaas geen tips dus :)

10. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik snurk ook! Tijdens beide zwangerschappen :D

Een heel makkelijke en goede tip: gebruik 2 kussens. Doordat je hoofd wat hoger ligt heb je minder slijm in je neus en snurk je vaak niet meer. Hier werkt het in ieder geval heel goed.

11. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    hier ook sinds een paar weken ...mijn vriend maakt het gelukkig niet uit ..hij vind het wel grappig...

12. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    @Fenneke; ik slaap al met twee kussens, maakt geen verschil hier :)

@Staffies, mijn man vind het ook niet erg, alleen soms zaag ik hele bossen door en dat vind ie' geloof ik minder haha

Deel Deze Pagina