Hoi hoi, Elk jaar kopen we een nieuwe opblaasbare zwembad van de kruidvat voor ca. EUR 15,--. Leuk ding en de glijbaan kon er mooi bij gezet worden, zodat onze zoon er zo in kon glijden. Helaas was het zwembad aan het einde van de zomer altijd lek. Onze dochter is nu wat groter en ik verwacht dat ze net zo'n waterrat is als haar broer. Echter, ze houdt ook heel erg van trampoline springen. Nu zag ik bij de hema een trampoline-zwembad. Ziet er leuk uit, maar is het ook wat? Hij is ook duurder dan de andere zwembad en dan wil ik er ook graag wat langer gebruik van kunnen maken. Heeft iemand hier al zo'n trampoline-zwembad? Zoja, wat zijn de ervaringen? Is het een beetje een stevig ding? En heel belangrijk natuurlijk, vinden de kinderen het leuk? Ik heb op internet naar recensies gezocht, maar kon geen praktijkervaringen vinden. Alvast vedank voor jullie antwoorden. Groetjes, Kim
oppaskind had er zo een gehad, maar het lijkt leuker dan het is. Het was zo stuk, zijn niet zo heel voorzichtig moet ik er wel bij zeggen, maar het is sowieso wel kwestbaar. En lekker springen deed hij ook niet qua trampoline vond ik hem best gevaarlijk. Ze springen er zo naast en met meerdere kinderen erp past ook niet. Ik zou een gewoon zwembad kopen (en een gewone trampoline als je dat wilt) .
Hoi Yolanthe, Bedankt voor je reactie. Hier heb ik wat aan Die vermoeden had ik al een beetje, daarom toch maar eerst even rondvragen. Het is toch EUR 40,--. Groetjes, Kim