Schoonmoeder zet foto's van kleinzoon op Facebook

Discussie in 'De lounge' gestart door Olifantje, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Jaja.. weer een mens-erger-je-schoonmoeder topic :D:)

Argh.. Had ik daarstraks hele mooie foto's gemaakt van ons zoontje en had ik ze op mijn Facebook geplaatst. :D
    Uurtje later zie ik dat mijn schoonmoeder ze ook op haar Facebook heeft gezet zonder even wat te vragen. Ik ken die mensen niet eens die zij als vrienden heeft.
    Zelf heeft ze niet eens gereageerd op de foto's die ik geplaatst heeft. ;)
    Heb het tegen m'n vriend gezegd en hij gaat haar er op aanspreken.
    Ja zeikerd ben ik he.. :) maar ik vind het zo irritant..
    Eerdaags wil ik een fotoshoot gaan doen met hem en een grote foto van hem op een canvasdoek laten drukken en in de woonkamer hangen. :D
    Ik zie het nu al voor me dat ze dat ook wil :) Ja vergeet het maar! :D

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    och ik maak daar niet zo'n probleem van.. Dan weet ik zeker datik mooie foto's gemaakt heb haha

maar als jij het een probleem vind moet je dat idd aangeven

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Idd, zie het probleem niet zo.. Ik zou er totaal geen moeite mee hebben..

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dat zou ik ook niet zo'n probleem vinden eigenlijk, ik zou het positief bekijken ze is harstikke trots op haar kleinzoon. Maar inderdaad als je er heel veel moeite mee hebt dan aangeven ja .

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Haha ja ik weet het.. Ik ben erg hoor.. :)
    Komt misschien omdat ik niet zo'n goede band met schoonouders heb. :)

6. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Persoonlijk zou ik er niet zoveel moeite mee hebben. Leuk als m'n schoonmoeder zo trots is op haar kleinkind. Was natuurlijk wel netjes geweest als ze het even had gevraagd. En ja, als jij het liever niet hebt, dan mag je haar daar best op aanspreken.

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik zou het persoonlijk niet fijn vinden als iedereen maar foto's van mijn toekomstige kinderen op facebook/hyves zou zetten en zeker niet zonder overleg.

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ik zou er ook geen moeite mee hebben, heb ook zon nichtje die het mijn tante niet gunt fotos van der kleinzoon, zo irritand en sneu is dat, sorry wil je vast niet horen maar vind je een beetje muggeziften.

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik snap eerlijk gezegd niet waar je je druk om maakt? Oma is trots op haar kleinkind, mooi toch? En wat als ze ook een canvas willen? Wat maakt dat nou uit? Ik lees zo vaak topics van ouders/schoonouders die niet omkijken naar hun kleinkind..dat vind ik pas kwalijk. Maar dit zou ik echt niet erg vinden!

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik zou dat ook geen probleem vinden, maar vind wel dat ze op z'n minst een leuke reactie op jouw FB had mogen zetten en daarbij zetten dat zij ze ook erop zet.

11. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Zou haar er ook wel op aanspreken dat ze het niet even netjes gevraagd heeft en dat als ze de foto's dan zo leuk vindt om op haar eigen FB te zetten, dat ze dan ook best even een comment op jouw FB had mogen achterlaten... ;)

Het plaatsen opzich zou ik verder ook niet zo'n probleem vinden, maar zou dus wel laten weten dat ik het kan waarderen als ze het de volgende keer gewoon even vraagt :)

12. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    zoals mijn schoonouders die weken niks laten horen!!! :D

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou dat ook niet goed vinden. Nou heeft de vriendin van mn schoonvader ook wel hele vreemde mensen tussen haar facebookvrienden staan, en ik wil niet dat die allemaal naar mijn kinderen zitten te kijken.

14. Dana

Dana Niet meer actief

Ik zou het me nog kunnen voorstellen als je zelf ook geen foto's op facebook zet van je kinderen maar dat doe je wel, dus waarom zou je sm dat niet mogen? Light'n up :D

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee als de buurjongen van mijn nichtjes kapper mijn kinderen op facebook zet zou ik ook not-amused zijn..
    Maar dit is oma, in mijn ogen niet zomaar iedereen..

TS
    Als iemand waar je WEL een goede band mee hebt, dit had gedaan, had je het dan ook niet leuk gevonden?;)

16. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Ik zou er geen probleem van maken en ik heb ook niet een superband met mijn schoonfamilie.
    Ze is blijkbaar trots!

Als je het erg vind moet jij dat even aangeven.

17. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Jullie hebben gelijk hoor.. In zo'n gevallen ben ik gewoon een zeikerd.. :)

Ja daar ging het me dus een beetje om.. Ik ben blij dat ze trots is hoor!
    Maar vind het fijner als ze gewoon even toestemming vraagt. :)

Dat is balen ja! :( Bellen ze dan helemaal niet om te vragen hoe het gaat?
    Hier vind ik het jammer dat schoonouders niet uit zichzelf gezellig koffie komen drinken.. :( Maarja, in jouw geval is het wel erger..

18. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.683
    1.444
    113
    Tja ik denk dan als het foto's zijn die een ander niet mag zien plaats ik ze niet op fb, dus zou me daar echt niet druk om maken, leuk toch dat ze zo enthousiast is.

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik kan me er wel wat bij voorstellen ja!
    Zou het zelf ook niet tof vinden als jan en alleman de foto's zou kunnen zien.. Anders misschien eens met haar praten en vragen of ze ze desnoods niet openbaar maar prive wil afschermen zodat alleen haar vrienden het kunnen zien?

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Al denk ik wel dat je band met je schoonouders niet beter gaat worden ;). Ik heb ook niet een denderende band met mijn schoonouders, hoop dat als de kleine er straks is het wat gaat bijtrekken.

Deel Deze Pagina