Schoonmoeder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nancy, 18 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lidwien

    Lidwien Actief lid

    27 okt 2005
    104
    2
    18
    Vrouw
    Breda
    Niet leuk hoor dat er zo gereageerd word, maar het is net zoals de rest van de meiden hier zegt: het is jullie keuze!!
    Veel succes!
     
  2. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hallo, daar ben ik weer!!
    Ik heb het effen heel druk gehad het weekend.
    Ik zou nog even wat laten weten over ons uitstapje!
    Nou om een lang verhaal kort te maken heeft mijn moeder haar excuus aangeboden, ze begon er trouwens zelf over. Ze had nog eens over mijn reacties nagedacht van de laatste tijd. En ze zei dat ik gelijk had en dat ze niet leuk gereageerd had naar mij toe.
    Ze heeft het zich even laten bezinken en ze vindt het leuk om weer oma te worden. Ze is alleen ontzettend bang dat er met mij en mijn kindje iets misgaat als ik de botox-behandelingen krijg.
    Ik kan me dat heel goed voorstellen, en zelf ben ikdaar ook wel een beetje bang voor, maar de artsen gaan me daar heel goed bij begeleiden. En als ik geen behandeling mag krijgen, zullen ze me echt niet spuiten.
    We hebben effe uitgehuild samen, en ik heb mijn moeder gevraagd of ze niet weer zoals altijd weer bij het oude terugvalt. Ze zou er op letten.

    En mijn schoonmoeder: die heeft effe wat anders aan haar hoofd haar moeder (oma) is zaterdag overleden, ze is bijna 90 jaar geworden.
    Donderdag wordt oma begraven.
    Ik heb oma samen met mijn schoonmoeder verzorgd. Dit had oma mij een uur voordat ze overleden was aan mij gevraagd (ze was toen net bediend) Nancy als ik dadelijk dood ga zei ze wil jij mij dan samen met mam verzorgen? Dan weet ik ook dat ik goed verzorgd wordt zei ze.
    Nou ik moet zeggen dat ik dat met veel liefde voor oma en Maurice gedaan heb.
    En.......
    Mischien wordt de band met mijn schoonmoeder straks wel wat beter.

    Groetjes Nancy
     
  3. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje Nancy en (Maurice),

    allereerst natuurlijk gecondoleerd! Sterkte de komende tijd. Wel mooi dat je er zo bij betrokken bent en inderdaad kan de band met je schoonmoeder daardoor wellicht wat veranderen. Hoop ik voor je hoor.

    Maar wat fijn ook dat je moeder er zelf weer even over begon.

    Groet Chrizzzy
     
  4. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Hoi Nancy,
    ben blij dat de lucht een beetje geklaard is tussen jou en je moeder.
    Gecondoleerd met je oma.Ik hoop dat je schoonmoeder in de toekomst je toch anders zal behandelen als ze voor heen heeft gedaan.
    Sterkte.

    groetjes janine
     
  5. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Gecondoleerd met Oma, ik hoop voor je deze verdrietige gebeurtenis toch ook een lichtpuntje kent, en jou en je schoonmoeder inderdaad dichter bij elkaar brengt,het zou mooi zijn!
    En fijn dat je moeder toch tot inkeer is gekomen!
     
  6. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Meiden,
    Hartelijk dank voor jullie lieve reacties!
    Groetjes Nancy
     

Deel Deze Pagina