Last van veel afscheiding..

Discussion in 'Zwangerschap' started by pina123, Nov 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pina123

pina123 Bekend lid

Jun 30, 2008
    598
    0
    0
    He Dames,
    Wordt er nu zo op het einde van mijn zwangerschap gek van!
    Ik heb ontzettend last van veel afscheiding en het stinkt ook nog eens! Kan wel drie keer per dag een schoon inlegkruisje in doen.
    En nee, zonder inlegkruisje is het niet minder..

Ik heb het nog niet laten onderzoeken, maar het jeukt en brand niet. Dus aan een schimmelinfectie denk ik dan ook niet..

Het is gewoon vet vervelend, soms ben ik gewoon bang dat mensen het ruiken!
    Het ziet er wat gelig uit.. Heeft iemand misschien ook een tip hoe het misschien iets minder kan worden?

2. Muizzy

Muizzy Lid

Mar 26, 2009
    52
    0
    0
    Brabant
    Ik heb er ook veel last van en heb helaas niet DE tip...
    Ik was me van onder een paar keer per dag om me er enigzins frisser bij te voelen.
    Volgens de vlos hoort het erbij en kan je er weinig aan doen. Jippiej....:)

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    ja hier net zo hoor

4. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik hbe hier op het laatst van mijn zwangerschap ook erg veel last van gehad. Had ook het idee dat anderen het konden ruiken. Ik gebruikte daarom vochtig toiletpapier na toiletbezoek, waste het daaronder een paar keer per dag met water (zonder zeep) en trok meerdere keren per dag een schone slip aan (kan zelf niet goed tegen inlegkruisjes)
    Zijn denk ik niet DE tips, maar zijn denk ik wel de weinige dingen die je eraan kunt doen.

5. mamaweentje

mamaweentje Actief lid

Jul 9, 2009
    213
    0
    0
    thuiszorg medewerker
    limburg,landgraaf
    ik heb het probleem ook!
    wordt er helemaal gek van en heb ook het idee dat iedereen het ruikt ik vraag dit dan ook meerdere malen per dag aan mijn vriend maar hij ruikt niks zegt ie hahaha..
    heb er helaas ook geen tip tegen.. mischien dat er iemand anders een "gouden" tip heeft ?!?

6. UmmKais

UmmKais Actief lid

Nov 11, 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook last van. Ben overgestapt op dikkere inlegkruisjes van libresse en nu ruikt het niet meer. Tenminste, het is voor anderen niet meer te ruiken en het lekt ook niet meer door zoals het met de alldays inlegkruisjes die ik eerder altijd gebruikte wel was. Ja sorry voor de details..

Ik was wel bang dat ik met die dikkere inlegkruisjes een infectie zou krijgen want daar ben ik normaal nogal gevoelig voor maar dat is gelukkig niet gebeurd.

Is inderdaad niets aan te doen, er is mij verteld dat je je ook weer niet te vaak moet wassen van onder omdat je het dan erger kunt maken. Ik was me 's morgens en 's avonds zodat ik me fris voel, gewoon alleen met water.

Als iemand de gouden tip heeft hoor ik het graag!

7. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Ik heb er al vanaf het begin van mijn zwangerschap last van maar het ruikt bij mij niet gelukkig, alleen de inlegkruisjes zijn niet om aan te slepen.

8. firstone

firstone Bekend lid

Apr 27, 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Ik had een pak inlegkruisjes gekocht en daar bleek een geurtje aan te zitten. Geloof van Allways oid (bekend merk in ieder geval). Daardoor ruik je misschien die vervelende afscheiding minder.

9. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Heb er ook steeds meer last van. Het is wel wit, maar droogt gelig op. Het jeukt en brand bij mij ook niet. Inlegkruisjes worden sowieso afgeraden, want dat helpt zeker niet mee en kan alleen maar de kans op infecties vergroten. Liever meerdere keren een schone onderbroek aan doen heb ik gehoord.

10. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    je moet een week of zoiets zonder inlegkruisje doen om effect te kunne zien.

11. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    ik herken het ook nog van mijn zwangerschap! helaas niets aan te doen...

12. pina123

pina123 Bekend lid

Jun 30, 2008
    598
    0
    0
    Er zijn dus meer met dit probleem hahaaha!
    Nou ik heb vandaag maar maandverband gebruikt van libresse.
    Ik had altijd Alldays extra groot, maar zelfs die zijn er niet bestand tegen. Nu heb ik wel het gevoel dat het niet zo nat is, en dit lekt idd niet meer door. Dus nu maar wat maandverband erin houden.
    Want ik ga echt niet de hele dag onderbroeken lopen te verschonen.. Man ik moet dan de tas vol hebben als ik op pad ga!!
    hahaha

13. eli243

eli243 Lid

Nov 28, 2008
    23
    1
    0
    Ik kreeg van de gynaecoloog Femiprim. Dit zijn vaginaal in te brengen tabletten (de gynaecoloog zei 2 x per week). Ze zijn samengesteld uit vitamine C. Na een week is er geen geurtje meer te bekennen en ook de afscheiding mindert snel (behalve de dag na het inbrengen).

Share This Page