Nadat we ons zoontje helaas niet bij ons mochten houden (zie onderschrift) Ben ik heel snel weer zwanger geworden. Vanmorgen hadden we een afspraak bij de gyn in het zh, Gelukkig alles goed en een kloppend hartje te zien, heb zo in de stress gezeten, maar deze eerste fase is weer goed gelukkig! Moet zeggen dat ik niet van de daken kan schreeuwen, maar ben wel opgelucht.. Gyn zei dat hij/zij 7 weken en 2 dagen was maar dat ik moet wachten op de volgende echo op 3 dec voor de echte termijn. Gelukkig mag ik zelf aangeven hoe ik alles wil qua controles en dergelijke, erg fijn! Dit zal geen onbezorgde zwangerschap worden en ik denk dat de angelsound over een tijd mijn beste vriend word, maar moet positief blijven he?? Wou het even van me afschrijven....thanks
Super dat er een hartje klopte! Gefeliciteerd! Lijkt me ook erg moeilijk om dan een zwschap proberen te hebben zonder zorgen...gaat dan ook niet meer he.... Ook ontzettend fijn dat je zelf mag beslissen hoe je het wilt!
meid, wat super fijn voor je dat je zwanger bent!! Ik hoop dat deze zwangerschap een droomzwangerschap gaat zijn en dat je over zo'n 32 weken je kleine ukje in je armen kunt houden! Geniet ervan en ook gefeliciteerd voor mangoo-man!
Wat verdrietig zeg , wat jullie mee hebben gemaakt ! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap , hoop dat je voorzichtig durft te genieten . En inderdaad een angelsound is een goed idee als je je daar gerust door voelt . En vooral je angsten delen , bij de vk/gyn ! En vooral niet wegstoppen !!!
Wat erg dat jullie kindje is overleden. En wat ontzettend fijn dat jullie een hartje hebben zien klopen. Gefeliciteerd!
Ben superblij voor jullie dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gezien! Gefeliciteerd! @Zeineb: Jullie ook van harte gefeliciteerd!
Super gefeliciteerd! Kan uit ervaring mee praten en,wil je als tip geven nu je niet onbezorgd de zwangerschap meer in kunt gaan.... Probeer met gyn/vk af te stemmen dat je bij,twijfel langs kunt komen voor t luisteren naar t hartje ipv angelsound..... Mocht je nl zelf t hartje niet kunnen vinden schiet je des te meer in de,stress en bel je ze als nog..... Knuffel en probeer alvast te genieten
thanks allemaal!! @akkoe, toen stijn al was overleden (achteraf) had ik de avond voor de controle ook geluisterd met de angelsound en kon niks vinden Dus reken maar dat ik dan meteen aan de telefoon hang.. Ik mag gewoon een deel bij de gyn en een deel bij de 1stelijns verloskundige, en dat is wel fijn wat die zijn toch wat beter 'bereikbaar'als je snapt wat ik bedoel.. @Zeineb, gelukkig! Gefeliciteerd!
Wat vreselijk dat je zoontje is overleden. Is er ook een oorzaak gevonden? Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat je snel meer vertrouwen zult krijgen en er toch van kan genieten.