Nee niet altijd nee, heb ik ook niet gezegd. Voorbeelden genoeg helaas. Maar meestal gaat het gelukkig wel goed.
Zonder achtergrond kan ik hier weinig zinnigs over zeggen eigenlijk. Soms hebben mensen groot gelijk om zoiets ter sprake te brengen, soms niet, maar op basis hiervan: geen idee.
Lastig! Geen idee wat de redenen van schoonmoeder zijn om te sturen naar een abortus? Om maar de zeggen dat het dan een vreselijk mens is vind ik ook weer te ver gaan, wellicht zijn er goede redenen voor haar om aan te nemen dat een kindje nu geen gewenste situatie is voor jullie? Als mijn schoonmoeder zo zou reageren zou ik teleurgesteld zijn, maar als dit een keus is die jullie gemaakt hebben zou ik mij er niet te veel van aantrekken.
Tja, ook ik ken de achtergrond niet, maar om nu te zeggen dat je abortus moet plegen vind ik wel heel hard hoor....... TS hoe gaat het nu met je?
Ik geloof helemaal niet dat TS al een half jaar bezig is als ik haar oude berichten zo eens doorlees. En ik meen er ook uit te halen dat TS niet bepaald volwassen is. Ik begrijp ergens wel dat een schoonmoeder dit roept. Of je het doet is je eigen keuze. Maar vraag je alsjeblieft wel af of je het aankunt. Je kunt het niet terugstoppen ofzoiets, je hebt een gigantische verantwoording de komende 24 jaar. Denk er niet te makkelijk over, ga vast kijken hoe je alles aan gaat pakken: Kun je werken? Hoe ga je dan werken? Opvang? Wat kost het allemaal? Kun je dat betalen? Kun je je hoofd dan nog boven water houden? Maak een reeel plaatje van wat de mogelijkheden zijn, en als jij wilt vechten voor t frummeltje in je buik moet je dat ook vooral doen. Ik zou de laatste zijn die je tegenhoudt, maar denk er aub wel goed over na. Bedenk wel waar je voor kiest.