Ik zal wel de hele wereld over me heen krijgen ... maar eigenlijk heb ik een beetje medelijden met je vriend Alles wat voor hem belangrijk is, wordt door jou rücksichloss afgebrand (eerst de katten, nu dit). Ik snap dat je niet alles hoeft te doen of te accepteren, maar blijkbaar is dit iets belangrijks voor hem. Is het niet mogelijk om je daarin hem een beetje tegemoet te komen? Nodig haar gewoon wat vaker zelf uit bijvoorbeeld.
Rest niet gelezen. Voor die ene keer dat je zusje er is, zou ik echt niet naar schoonmoeder gaan, dat kan de week erop wel weer. Verder tja ik vind mijn s-ma ook een schat, maar veel zie ik haar niet. Voel me er niet schuldig over: iedereen heeft zijn eigen leven. Als we elkaar zien is t goed. Wat Strijkkraal zegt vind ik wel een goede oplossing. Kan ze niet af en toe bij jullie komen? Dan ben je bij jezelf thuis en kun je no wat dingetjes tussendoor doen. verder vroeg ik me af waarom je hoofdpijn krijgt van het spreken in de andere taal? Spreek je in het dagelijks leven dan geen Deens? Of kost het je gewoon nog veel moeite?
Tja, noem mij dan maar en muts hoor, maar is het zo'n grote moeite om haar één keertje in de week te zien? Zeker als ze niet onaardig is. Als ik zie wat je met je zusje allemaal in één week wil proppen, dan kan je het wel ontspanning noemen, maar dat is ook gewoon druk. Dan is het dus gewoon een smoesje dat je SM het te druk zou maken. Af en toe heb ik wel het gevoel dat mensen tegenwoordig steeds egoïstischer worden. Niet specifiek TS, maar het is toch niet een hele grote verplichting om mensen zo af en toe te zien of even langs te gaan? Veel mensen leven alleen maar voor ikke, ikke, ikke.
Nee hoor geen moeite, ik doe het dan ook trouw iedere zaterdag. Ik heb er zeker wel aan moeten wennen, omdat ik dit dus helemaal niet gewend was van toen ik nog in Nederland woonde. Maar goed, fan ben ik er nog steeds niet van, zeker niet omdat het hier ook altijd een halve dag moet duren haha. Nu met de kleine heb ik er gelukkig een paar uurtjes af weten te halen vanwege slaapjes enzo Normaal gesproken zaten we er van 3 uur 's middags tot een uur of 11/12 's avonds, je hele dag is weg.
dankzij jouw heb ik nu een link gevonden waarom ik niet graag naar m'n schoonmoeder ga. En dat is dat ze over m'n katten praten dat ik ze weg moet doen. Maar ik was het weer vergeten. ik heb haar ook uitgenodigd hoor, even kijken wat ze zegt.