Voor het eerst in m'n leven en ook gelijk beide grote tenen :x. Nu wil ik een keertje een afspraak gaan maken bij de pedicure. Dit heb ik ook nog nooit gedaan. Wat kan ik verwachten? Doet het pijn? Hoe doen ze dit? En wat moet ik verwachten qua prijs? Ik ben echt een leek hierin .
ik wil je niet bang maken maar bij mij bleven ze ingroeien en hebben ze bij beide agels de helft doormidden geknipt zeg maar.. ik haat ingegroeide teennagels!! het zit bij mij nu nog niet goed.. het doet zon pijn
Ehm hier een pedicure. Pijnlijk is een groot woord maar het is in het begin ook niet prettig. Meestal een hele behandeling is een combi van handmatig een machinaal en uiteraard proberen we dat je zo min mogelijk pijn hebt. Lukt bijna altijd. Met een haakje gaan ze ruimte maken evebtueel stukje wegvijlen of knippen en dan machinaal nalopen dit kietelt alleen. Prijzen om en nabij 25, 00