Bloeden, krampen en toch zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lizinlondon, 9 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb mijn verhaal al gedeeld op de pagina maar in een ander stadium dus nog bij zwangerschapstesten etc. Ik testte op 1 maart 2 weken zwanger met de Clearblue test. Dit kwam overeen met de ICSI behandeling en terugplaatsing. Maar diezelfde dag werd ik mega ongesteld.

Ik had op 2 maart een bloedonderzoek en daar was mijn HCG goed nl 183. Omdat ik ook pijnlijke kramp had wilde het ziekenhuis een BBZ uitsluiten en kregen we een echo en bloedonderzoek op 4 maart. HCG was verdubbeld naar 388 en op de echo zat een stip in de baarmoeder die de zwangerschap 'kon zijn'. Geen harde uitspraken van het ziekenhuis want het bloeden was slecht en weinig te zien nog op de echo. Ik moest terugkomen en heb dat gisteren gedaan. HCG inmiddels gestegen naar 1005 en wederom een echo. Hier was een zwangerschap te zien van ongeveer 2,5mm maar nog geen zekerheid want het is met 5 weken nog te pril iets te zien. Het bloeden was afgenomen maar nog niet 100% dus we moeten nog steeds rekening houden met een MK ondanks dat daar verder nog niet echt symptomen van zijn.

Maar nu was het bloeden vanmorgen dus helemaal gestopt en ik wist niet goed wat ik van moest denken. Maar bij terugkomst uit de stad heb ik toch best wel een naar gevoel in mijn buik. Een soort druk op mij baarmoeder en ik ging net naar de wc en bloeden is weer in alle hevigheid terug. Zijn er dames op het forum die ook bloedingen hebben gehad in de eerste weken?
    En ook best heftig met sliertjes/klontjes etc? Ik ben ook nooit ongesteld omdat ik endometriose heb word dat onderdrukt dus vind dit allemaal behoorlijk shocking.

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Niemand bloedverlies aan het begin van hun zwangerschap???

3. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik had een hematoom die voor bloedverlies en krampen zorgde. Een gesprongen bloedvat in mijn baarmoeder.
    Hier begon het met 10 weken, maar ook genoeg vrouwen waarbij het direct na de innesteling/positieve test begint.

4. poedel2015

poedel2015 Fanatiek lid

12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb wel bloedverlies gehad in de zwangerschap maar niet zo heftig als jij opnoemt maar eerste met 8weken toen met 13 weken en met 22 weken steeds echos gehad er was geen reden te vinden waarom dat zo was nu een prachtige dame , miss komt dit juist omdat je endometriose hebt dat je door de invloed van de hormonen het overige slijmvlies afstoot ? Ik hoop echt voor je dat je gewoon een goeie zwangerschap mag hebben

5. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Hier beide (goede) zwangerschappen 3 dagen veel bloed gehad. Bij mijn dochter regelmatig tot 13 weken.
    Echter was het nooit zo heftig zoals jij beschrijft. Helaas komt dat meer overeen met mijn mk's.

Hoop natuurlijk dat dat bij jouw niet het geval is. Succes. Duim voor je.

Deel Deze Pagina