Hallo dames, Ik was heel benieuwd of jullie dezelfde klachten hebben/hadden als in jou andere zwangerschap(pen)? Dus ook of je dezelfde klachten had rond je Nod? Ben heel benieuwd!
Nee totaal niet dezelfdeklachten . Ik heb deze keer meer klachten. Gespannen buik( ja nu al), voel m'n banden rekken, misselijk sochtends , heeel veel moe, terwijl ik de eerste 10 weken vorige keer zo voorbij was zonder al te veel klachten. Zelfs zo dat ik twijfel of t er wel 1 is hihi.
Zowel bij mijn dochter als deze zwangerschap: - Veel bloed verlies rond 9/10 dpo - misselijk al voor positieve test - dorst Nu 'verder' in de zwangerschap wel andere kwaaltjes. Maar rond nod was het totaal dejavu
nee alle 4 waren heel anders. eerste pijnlijke borsten nog voor testen, tot week 22 misselijk van 6 tot 9 weken, nooit hoeven spugen. veel zin in zuur eten en veel melk drinken cholestase week 32 veel jeuk, slecht slapen door de jeuk waarden 58 tweede geen pijnlijke borsten, misselijk met af en toe spugen van 6 tot 18 weken. veel zin in vette hap, alleen maar water gedronken cholestase week 30 veel jeuk slecht slapen door de jeuk, waarden 65 derde geen pijnlijke borsten, veel misselijk en 10/15 keer per dag spugen tot de bevalling, cholestase met een waarde van 78 veel melk drinken en veel zin in zoetigheid, veel en vaak maagzuur vierde pijnlijke borsten hele zwangerschap, misselijk hele zwangerschap, spugen 40-60 keer per dag, tot 22 weken 6 keer een week in het ziekenhuis gelegen ivm uitdroging, tot 22 weken verzorgd moeten worden omdat ik letterlijk niets meer zelfstandig kon bewegen door slapte, met 24 weken bekkeninstabiliteit met 25 weken cholestase waarde 162 met 26 weken zwangerschapsdiabetes en heel veel maagzuur, zin in zoet zuur of zout e.d. was er niet veel maar als ik het al had wisselde het af.
Woww hippo!! Wat heftig dat spugen, lijkt me vreselijk! Mijn eerste zwangerschap zonder een vlaag misselijkheid doorgekomen. Dus ben benieuwd of ik dat bij een 2e zw wel krijg.
Hier bij beide zwangerschappen voor nod/na nod geen symptomen. Vanaf week 7/8 geen zin in warme maaltijd. Bij mijn eerste zwangerschap harde buiken vanaf week 27 nu al vanaf week 13.
Bij allen misselijk en bekkenklachten, maar wel in verschillende mate. Bij de tweede het meest misselijk (is een tweeling geweest, dus dat zal schelen), bij de het minst misselijk. Wel bij allen dat ik andere dingen wel of niet lust. Deze zwangerschap krijg ik mijn groente moeilijk weg, vorige keer lustte ik geen kip, terwijl ik de eerste keer echt een carnivoor werd. Bij alle drie bloedverlies rond de nod, die elke keer werd ophield. Daardoor testte ik bij de tweede en derde een stuk eerder dan bij de eerste. Bij de eerste dacht ik gewoon ongesteld te zijn geworden. Bij de eerste en deze pijnlijke borsten. Bij de eerste deed de hele borst pijn, deze keer alleen mijn tepels. Bij de tweede helemaal geen klachten qua borsten.
Hier hetzelfde rond nod en ook daarna. Beetje misselijk, even moe, en zelfde lichamelijke klachten (ischias). Ook die irritante maagzuur weer.
Eerste zwangerschap Vanaf week 6 smorgens beetje misselijk en 1x overgeven p. Ochtend......na 16 weken helemaal over. Vanaf week 6 vieze smaak in me mond......droge mond. Vanaf week 30 veel vocht in benenen waardoor lopen erg pijnlijk was. Aambeien Maagzuur Nu Misselijk/ overgeven vanaf week 6 hele dag door ook snachts vanaf 10 weken vooral smiddags en savonds misselijk/overgeven...vanaf week 16 alleen a avonds na het eten nog overgeven vanaf week 25 s avonds geen last meer van. Vanaf week 6 vieze smaak in mond en erg veel speeksel.....zo smerig Vanaf week 20 bekkenpijn Obstipatie Maagzuur Door bekkenpijn nu veel pijn aan rechterbeen Zwangerschap nu is veel zwaarder. Met 1e zwangerschap 40 uur p.week gewerkt tot 35 weken. Nu vanaf week 6 meerendeels thuis gezeten eerst door overgeven en daarna bekkenpijn.
Nee totaal anders. Al moet ik zeggen het "gevoel" voor nod was bij eerste en tweede hetzelfde. Bij deze had ik enorme last van hoofdpijn en was uitgeput
enigste wat hetzelfde was, was dat van binnen alles enorm opgezet was... dat is hier een duidelijk teken. verder was alles anders
Hier heel anders; bij de oudste had ik de eerste weken echt nergens last van. Hele rustige, voorspoedige zwangerschap. Met 37+1 deed ik gewoon nog alle boodschappen fluitend, met 37+2 was ze er ineens al. Bij de jongste was ik rond nod enorm humeurig, echt heftiger dan bij pms. Ik werd rond nod ook enorm misselijk, en dat is de hele zwangerschap gebleven zo'n beetje. Ontzettend moe geweest, om 19u lag ik uitgeput in bed. Humeurig. En ik kreeg zwangerschapscholestase dus het laatste trimester had ik zo'n jeuk dat ik max 2 uur sliep, zeer onrustig, en door de jeuk keerde ik erg in mezelf. Met 36+5 ingeleid en daarna voelde ik me herboren! Weg jeuk, weg misselijkheid, weg extreme vermoeidheid; ik kon ineens weer meer dan max 2 u slapen, viel echt na een voeding direct in een heeerlijke diepe slaap. Haaa
Nou ik ben zwanger geworden deze ronde En of ik mij anders voel!! Het enige wat hetzelfde is zijn mijn pijnlijke borsten. Het lijkt een hele andere zwangerschap te worden hihi. Voel me nu wel meer spanning voor de komende weken of alles goed gaat
Nee, totaal niet! Eerste keer was ik enorm misselijk, tweede keer (miskraam) moest ik wel spugen maar werd het al snel een miskraam. Derde keer was ik minder misselijk maar had ik blaasontsteking en harde buiken. Derde keer kreeg ik pas symptomen ( Misselijkheid, afkeer van koffie, gevoeligheid op geur, kokhalzen ) toen de miskraam al in gang gezet was. Nu hoop ik dat dit keer alles goed gaat. Nu alleen in de ochtend wat trillerig en pijnlijke borsten.