Hallo allemaal Ik lees veel over onregelmatige en lange cycli maar nou Vroeg ik me af hoe het bij jullie ging de eerste ongesteldheid Na het stoppen met de pil.... Ik ben in september gestopt Toen na 55 dagen ongesteld althans twee dagen licht bruinig en bloedig Verlies toen hield dat op en na een week weer twee dagen hetzelfde Tussendoor af en toe echt buikpijn een dag... Testen wijzen totnu toe niets uit Kan ik nou zeggen dat ik al ongsteld ben geweest...? Ik ben het spoor Een beetje bijster vanaf wanneer moet ik nou wat bijhouden? Hoop dat jullie t snappen hhaha ook ervaring hiermee? Alvast dank groetjes anne
Geen ervaring mee, mijn lichaam heeft nooit de behoefte gehad om te ontpillen gelukkig. Je menstruatie begint op de dag dat je echt helder rood bloed verlies hebt.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben in augustus gestopt met de pil. Maar ik ben nog helemaal niet ongesteld geworden. Ik heb wel 1 keer de symptomen gehad (buikpijn, misselijk enz) maar verder niets. Misschien even de dokter bezoeken.
Ik ben in maart gestopt. EN mijn eerste echt menstruatie leek nergens op. Voordat ik aan de pil begon was ik een week ziek. Nu 2 dagen heel licht bloedverlies en eigenlijk verder geen klachten! Heb me ook afgevraagd of dit wel klopte. Zoals je kan zien heb ik sindsdien bijna geen menstruatie meer gehad, haha, maar ook die andere 2 waren zo licht! Sterkte ermee. Liefs, Lies