zwanger worden de miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JTLKIM, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    k zit even met een vraag...misschien heeft iemand een idee.

21nov curettage gehad, maar was rest weefsel dus 30nov nog een keer gecuratteerd.
    Ik dacht zelf nieuwe cyclus vanaf 30e aanhouden.
    Maar ik had gisteravond rechts een stekend gevoel dacht toen even aan mijn eisprong.
    Nu keek ik in zon app uitgaande van de 21e is mijn eisprong vandaag. Uitgaande van de 30e dan is die vrijdag.
    Vanmorgen zwangershapstest gedaan om te kijken of hcg al weg is, en de test was negatief.
    Net wel een ovulatietest gedaan wel twee strepen maar allebei niet dik. Dus vertrouw hem niet helemaal. Later vandaag nog een keer testen.

Zou wel jammer zijn als we deze maand missen. zijn zaterdag begonnen met het klussen.

Iemand een idee welke datum ik aan zou moeten houden?

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Pfoe. Ik ben wel 2x gecuretteerd maar in 2 verschillende zwangerschappen. Ik zou ook denken dat je uit gaat van de 2e curettage omdat je dan pas schoon bent..

Je weet niet toevallig je temperatuur voor je ei uit eerdere cyclussen?

Maar, als je zaterdag begonnen bent met klussen en gisteravond je ei gehad hebt, dan was je niet te laat hoor!

Ik hoop voor je dat je cyclus inderdaad al weer op gang is en dat je ei misschien al wel benut is!

Sterkte en Succes

3. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Ik heb altijd een cyclus van 28/29 dagen. En omdat het tot nu hier snel raak is nog niet bezig met tempen.
    Klussen rustig verder komende dagen. En kan net na kerst testen dus waag de eerste 2e kerstdag een positieve test zou het mooiste kerstcadeau zijn!

4. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Hallo dames... Ik heb op 26 nov een miskraam gehad.. misschien heb in deze periode wel weer een eisprong?... Dan zou mn vruchtbare periode van 6-12/12-12 zijn.. ik wil er niet te veel druk op leggen maar het zou wel mooi zijn!

5. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Ja dat kan heel goed. Alleen na een miskraam kan het zijn dat je cyclus wat langer duurt. En dus ook je eisprong wat later is.
    Maar kan ook gewoon net als je miskraam zijn. Dat is gokken de eerste maand!
    Succes en hopelijk weer raak deze maand

Deel Deze Pagina