Hihi ik heb ff heel subtiel tegen man man gezegd dat wij alleen met elkaar zijn tijdens de bevalling en niemand anders (behalve de VK dan he?) Enneh mn schoonouders zijn net de kinderwagen komen brengen...haha die was binnen en ze hebben hem voor ons opgehaald stonden ineens voor de deur! Das wel weer lief dan he?
Ik heb sinds die bewuste dag wijselijk mijn mond erover gehouden. Ik zeg er niks meer over want het gebeurt toch niet duss.....
Hahah das ook een manier...gewoon niet meer over hebben...hopelijk komt de boodschap over en heb je dr verder geen gezeur meer van!
Ik moet er niet aan denken dat m'n schoonmoeder bij m'n bevalling is! Ze is nochtans een lief mens hoor, maar ik wil m'n eigen moeder er nog niet eens bij hebben. Vind ze niet zo leuk Ik wil gewoon niemand erbij, behalve mijn eigen ventje!
Hihi nee.... nou ja mn eigen ma kan er helaas niet meer bij zijn is overleden in 2006 ... maareh ook al was ze dr nog dan denk ik ook niet dat ik dat zou willen. Gewoon inderdaad lekker alleen met mn man! Ze worden wel zsm gebeld als de kleine er is...maar wil ook niemand in huis of op de gang in ziekenhuis hebben heb ik helemaal t gevoel dat het snel moet omdat mensen wachten Liefs, Mili