hallo, Ik zit toch ergens mee en weet niet of ik het hier moet plaatsen,maar ik had/heb een vriendin die hier kwam wonen met veel problemen en mijn broer heeft haar onderdak verleent met twee kinderen.We hoorden verhalen links en rechts maar hielpen haar zo goed we konden. ze had geen uitkering dus geen geld voor eten etc dat kreeg ze van haar exen als ze er dan mee aar bed wou(kwamen we later achter. Mijn broer heeft op een gegeven moment (toen ze een nieuwe vriend had ) haar eruit gezet maar wilde als onder pand haar auto houden zodat ze dan met het geld over de brug kwam (tot nu toe nix)Nou staat er dus afelopen vrijdag politie bij mijn broer aan de deur omdat zij daar is geweest en of hij dan de auto wilde terug geven en weet ik het allemaal.Ik nu dus in alle staten mijn dochter zit bij haar dochter in de klas(de kids van haar zijn schatjes maar ze vind mannen toch ff wat belangrijker) nu kijk ik de kids niet erop aan die zijn jong toch en kunnen door het toedoen van de moeder er nix aan doen.Maar ben zo boos omdat we altijd klaar hebben gestaan voor dr en die afspraak was ze het helemaal mee eens en heeft zelf de papieren aan mn broer gegeven ze haalt gewoon de politie erbij........ik moet wel vrijdag weer naar schooltje en heb echt jeetje met jou praat ik niet meer ja wat moet ik daar nu mee? ik voel me echt vern***** want het slaat werkelijk nergens op. Ik ga dus aankomende vrijdag met mn broer een contract op stellen zodat het dan goed verloopt.Ik vat het niet je staat klaar voor mensen en hebben helemaal geen kwaad in ons en nu gebeurt er dit? liefs beeby
Tja, mensen zijn vaak niet zo dankbaar als je denkt. Een gewetenloze vrouw lijkt me. Hoe eerder je broer niks meer met haar te maken heeft hoe beter. Ik zou er al snel klaar mee zijn. Daar gaat dan je vertrouwen en liefde voor de medemens. Gelukkig is niet iedereen zo.