Ik heb een leuk vestje gezien op marktplaats dus er op geboden. Kreeg een heel kort berichtje terug dat ze akkoord is gegaan. Dus stuurde terug dat ik hem graag wil. kreeg alleen een mail met een rek.nummer en een naam verder niks niet haar voornaam en waar ze vandaan komt. Emailadres is afgeschermd en het account van marktplaats is 1 letter,ze is wel al 5 jaar actief op mp. Dus zit nu te twijfelen of ik het wel moet doen Wat zouden jullie doen? bedankt!
ik geloof niet dat ik dat zou doen, ik ben zelf wel selectief als de communicatie me niet aan staat ga ik er niet mee in zee,
Dank je wel! Koop wel vaker spullen maar zo kort en zo anoniem nooit gehad. Vandaar dat ik het hier vroeg. Wacht nog een paar meningen af en ga een beslissing nemen.
Heb je rekeningnummer en naam al gegoogled? Ik heb net een slechte ervaring achter de rug (zie topic babyspeciaalzaak merkie) dus ben ook wat huiverig..
De reactie is idd erg kort, maar je bent voor het overmaken ook geen voornaam en woonplaats nodig dus is dat ook geen relevante info. Misschien is het gewoon iemand van weinig woorden...en anders bij twijfel niet doen
hmm, ik geef ook altijd mn naam en rekeningnummer en geen woonplaats. Ik onderteken altijd wel met mn voornaam.
Een begeleidend tekstje was wel op zijn plaats geweest. Waarschijnlijk iemand die veel verkoopt! Kijk even of de persoon veel advertenties heeft. Lijkt me niet dat iemand met veel advertenties, de moeite doet om dat er allemaal op te zetten, en dan iemand te belazeren!
Heb even google gekeken en niks te vinden. Heb ook bij haar andere advertentie's gekeken en ze heeft er inderdaad veel opstaan. Ook teksten gekopieerd dus wel een ervaren verkoper. Het gaat om een bedrag van 8,50 dus niet een super bedrag. Het is een vestje van baby barb. Nu twijfel ik helemaal
dus als ik het zo goed begrijp had je dit als 2e mail ongeveer? 123456789, jan klaassen thats it?? Ja ik zou vragen om wat meer info zoals woonplaats en welke bank eventueel... en dan hopen dat er een goedendag vanaf kan maar ik krijg ook welleens korte mails, maar daar staat dan nog wel hallo of hoi in
Zo ongeveer ja Er stond: mijn rek. nummer is 39383 j.klaassen Ander naam natuurlijk en rek nummer. Ik heb het net overgemaakt,vond het echt een leuk vestje Ze had totaal 168 producten te koop staan! Dus denk een veel verkoper met weinig woorden.
Ik kreeg ook ooit zo'n reactie, heb toen het mailadres gegoogled en kwam op een oplichterssite Hopelijk pakt het voor jou beter uit, uiteindelijk is het altijd een risico (helaas) maar het gaat vaker goed dan niet moet je maar denken.
Ik zet er ook nooit zoveel in hoor. Maar zet altijd wel eronder gr en dan mijn naam. Maar dit komt wel goed hoor. Heb je je adres al gegeven? Wat je wel kan doen, is vragen of ze even aan je wilt doorgeven, wanneer ze het pakketje op de bus doet.
weet je ik lees hier zoveel topics over mensen die meteen beginnen te schreeuwen dat ze opgelicht zijn/worden. en nu dit weer omdat er weinig gecommuniseerd wordt. misschien denkt die aan de andere kant wel, weer zo iemand die uiteindelijk niet over de brug komt waarom zou ik nog moeite doen. als je zo wantrouwend bent waarom reageer je dan uberhoubt nog vraag ik me af. ik ben helemaal klaar met marktplaats, juist door dit soort reacties en mensen die uiteindelijk niet komen. ik denk dat het met die oplichters wel meevalt. ik heb het in 6 jaar nog maar 1 maal gehad en dat vertrouwde we al niet helemaal en we gingen het dus zelf ophalen aan huis. bleek een niet bestaand adres te zijn. dus buiten de teleurstelling van de kinderen was er verder niks aan de hand. ikzelf verkoop niks meer via marktplaats want ik heb gewoon geen zin meer in al dat gezeur en wantrouwen. voortaan brengen we het wel naar de kringloop daar zijn ze er wel blij mee.