Soms vind ik ook een grapje niet grappig. Meestal kan ik overal de draak wel mee aan steken, maar hier nou ff net niet mee. We hebben allemaal wel es wat zullen we maar zeggen.
zucht (*op zoek naar zout*) je hoeft niet alle grapjes leuk te vinden hoor, maar vind het wel wat ver gaan om te zeggen dat ik mijn kinderen later ongelukkig maak. vind ik nogal kort door de bocht.
Grappig te lezen dat sommige moeders niet zo aardig tegen hun schoondochter willen doen later. Ra ra waar komen die nare schoonmoeders vandaag de dag dan vandaan? Precies, die denken net zoals jou (haha ) . Ik ben blij met m'n schoonma .
goed voorbeeld.... Maar dan toch maar even serieus (* zucht*) Ik hoop dat mijn schoonkindjes later gewoon leuke gezellige lieve kinderen zijn die liefdevol en respectvol met die van mij omgaan en dan zal ik een lieve schoonmoeder worden. Mocht er een vreselijk egoistisch rotmens bijzitten die mijn kinderen erg onfatsoenlijk behandeld dan hebben ze aan mij een foute, voor mijn kinderen ga ik door het vuur! En de meeste schoonloeders zijn zo door opvoeding en oogkleppen, omdat ze vinden dat alleen zij het goed weten en kunnen en dat hun schoonkinderen niet voldoen voor hun kinderen. Dat bedenk je niet dat zit in je karakter. uitzonderingen daargelaten
Ik hoop dat ik ook hele lieve schoondochters of -zonen krijg. Lijkt me vreselijk als je zoveel onmin in de familie hebt. Ik zal er iig al het mogelijke aan doen om ze te accepteren en te behandelen als mijn eigen jongens. We horen hier helaas teveel verhalen van gespleten families, opa's/oma's die de kleinkinderen niet (mogen) zien etc.... blegh...