regent het in nederland ook?

Discussion in 'De lounge' started by olga, Oct 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Hallo,

Dat is ook wat he; zijn we in op vakantie in argentinie/chili en nu regent het al 2 dagen. Wat moet je daar nu weer mee? Is niet echt leuk om te wandelen of een stad te bezichtigen en al je zooi wordt nat.
    Gelukkig is het niet de hele tijd zo hoor. Soms wel koud, maar eigenlijk al vier weken overdag droog. We gaan vanacht met de bus naar een zonnig gebied, dus daar weer lekker even wat activiteiten doen.
    In de tussentijd maar een beetje in het hostel hangen en op internet en deze site rondkijken.
    Hoe is het nu in Nederland, lekker herfstweer?

Groetjes olga

En oh ja, ik moet ook nog even mijn frustraties gelijk kwijt over het feit dat ik weer ongie ben geworden. Echt klote. Ben er hier zo weinig mee bezig geweest en de afgelopen maanden lijkt het ons bijna onmogelijk dat het eitje nog ongemerkt tussen al die zaadjes door kan schieten. Ben voor het eerst echt bang dat het misschien nog wel eens lang kan duren, terwijl we pas sinds april bezig zijn. Ik weet dat het echt nog wel normaal is, maar zo volet het nu niet.

2. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,179
    0
    0
    t is droog beetje fris maar echt herfst is t niet

3. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ook hier is het droog....en warm (curacao)

Veel vakantieplezier! Ik ga volgend jaar nov. naar Buenos Aires....ben er nog nooit geweest...lijkt me geweldig!

4. Niet meer actief

He, hoe is t daar aan de ander kant van de wereld?
    Nog 1 weekje he, dan zit het er al weer op.

Is het mooi? Hoeveel foto's hebben jullie al en hoeveel uur film?

Zijn jullie de jungle nog in geweest?
    En veel natuurparken gezien?

Nog een fijne vakantie als ik je niet meer zie.

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

Jan 12, 2006
    4,674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier is het droog maar wel een beetje fris.

Veel plezier en geniet van je vakantie!

6. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Hallo,

Inmiddels zijn we in de zon aanbeland.

Vandaag wezen raften, was echt supergaaf, had dat nog nooit eerder gedaan.

Sabrina,
    Buenos Aires is erg leuk. Vooral de wijk San Telmo is erg gezellig. Weet nog wel een leuk hostel en lekkere biefstukken.

He Janne, leuk van je te horen. Alles goed, is je buik al lekker aan het groeien? Hoeveel foto´s.... ehm.... heel veel! En zeker heel veel mooie natuur en dieren zoals walvissen, pinguins, zeeleeuwen. Echt geweldig.

Wij gaan nog een paar daagjes genieten in de zon!

Groetjes olga

7. Niet meer actief

Gaaf he!

Duiken jullie ook? Het is heel leuk om met zeeleeuwen te duiken en pinguins zijn ook zo grappig.

Echt super he!

Ja ik heb idd al een echte buik en je kunt er gewoon niet meer omheen nu. We zijn het nu zo langzaamaan tegen mensen aan het vertellen en dat is doodeng. Het is zo definitief. Echt heel eng.

Wanneer komen jullie weer terug?

8. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    hoi,

Wij hebben nog nooit gedoken; alleen een keer gesnorkeld. Was ook heel mooi.
    Als ik terug ben, zal ik wel eens proberen om wat foto´s in mijn album te zetten. (zal ik wel hulp van mijn vriend bij nodig hebben, want ben niet zo´n computer wonder)

Hebben jullie wel regelmatig gedoken/mooie verre reizen gemaakt? Wij proberen elke keer weer iets totaal anders te doen.

Vandag hebben we geabseild. Hoogste wand was 45 meter, was echt heel stoer! Morgen gaan we paardrijden. Eng; want ik heb er nog nooit op gezeten. Ben benieuwd of ik dan ´s avonds nog kan lopen....

We komen zondag de 22e weer thuis.

Doei, doei,

liefs olga

9. Niet meer actief

Ja wij hebben ook veel gereisd en dan ook altijd gedoken.
    Van mooie beesten tot de engste haaien. Echt heel gaaf.

Abseilen heb ik nog nooit gedaan. Dat lijkt me ook wel heel erg super.

Kijk je wel uit met die paarden in Zuid-Amerika! Ze schijnen niet allemaal even lief te zijn.

Jullie hebben dus nu nog 3 hele dagen? Zaterdag vliegen jullie dan of niet?

Nog heel veel plezier en ik wil snel foto's zien! Wil je me een PB sturen als ze in je album staan?

10. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Ha,

Alles is goed gegaan met de paarden hoor. Die van mij was net 2 weken geleden bevallen van een veulentje. Dat arme beest moest de hele weg meelopen, en ging af en toe drinken. Moet je zelf toch niet aan denken als je net bevallen bent, denk ik.

Dat van die foto´s duurt misschien wel even voordat dat gaat lukken, maar ik laat het je weten.

Ben wel benieuwd waar jullie hebben gereisd? Verre reizen gaat vooropig niet meer zo makkelijk met de kleine frummel straks. Wij hebben ons daar ook op ingesteld, maar dan moeten we wel eerst eens even zwanger worden.

Nou dag,

groetjes olga

Share This Page