schoonmoeders wat moet je ermee???

Discussie in 'De lounge' gestart door Kikkert, 12 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ja schoonouders pfffff

2. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

oh oh, nare ervaringen met zulke topics..

dus meiden pas wel op wat je op internet zet, overal kan achter gekomen worden en dat kan voor vervelende problemen zorgen.
    Soms maak je hier een geintje soort van, maar kan helaas toch heel anders over komen ;) en te serieus worden genomen.

dus nogmaals pas op ;)

sorry was even off topic :) maar wou jullie even waarschuwen

3. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ik heb echt de liefste schoonmoeder ever! ze is super lief en sociaal, erg gezellig en lekker kletsgraag. ook bemoeit ze zich nergens mee. ze wilt juist altijd heel graag van ons weten hoe wij de dingen zien en luistert graag naar onze adviezen. soms kan ze wel een beetje naief zijn, maar dat vind ik juist een heel grappig en lief trekje :D

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ik heb een hele lieve schoonmoeder.. ze past 1 keer in de week vast op, volgt onze opvoeding en staat werkelijk altijd voor ons klaar! niks is teveel!! Natuurlijk blijft het feit dat het nooit helemaal eigen wordt maar klagen zal ik zeker niet doen. Wat betreft kussen op de mond, ja waarom niet is toch geen vreemde!!!! mijn ouders, schoonouders en zusje enzo mogen dat hoor... ik kus mijn nichtje ook op dr mond.. noah geeft zelf kusjes trouwens dus hahahah..
    Kijk ik vind dingen als bemoeien en gevaarlijke dingen doen veel erger als geen kadotjes ofzo kopen.. hier zijn de opa's en oma's ook niet koperig maar aan aandacht komt hij niks tekort en ze zijn allemaal stapelgek op m. Daar hecht ik heel veel waarde aan!!!

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik heb op zich wel een hele lieve schoonmoeder, en ik kan in haar ogen ook helemaal niks fout doen..
    M'n vriend had d'r direct verteld dat we voor een kleine bezig waren, maar inmiddels heeft ze dat dus al tegen zo'n beetje d'r hele familie verteld (ze begon er over toen er een goede vriendin van d'r bij was, en vorige week vroeg m'n zwager er naar, terwijl wij niks hadden gezegd). Dus dat vind ik zeker wel minder!
    Als het eenmaal raak is en we een kleine hebben zouden we die echt absoluut niet daar alleen laten.. Schoonmama heeft nogal psychologische problemen, en kan niet met alcohol omgaan (of juist wel, als je nagaat dat ze 3-4 liter op een dag drinkt ;)). Daarnaast is haar partner een schitzophrene Spanjaard die nog wel es iets te veel drinkt en blowt, en soms een beetje slappe handjes heeft.
    Hele lieve mensen, maar ik zou m'n kinderen er dus absoluut, maar dan ook absoluut, niet daar willen hebben als m'n vriend en ik er niet zijn (ze heeft al meerdere keren aangeboden dat als er een kleine is, zij wel wil oppassen). Gelukkig is m'n vriend het volledig met me eens, dus daar komt niet eens een discussie over :)

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Saz ooh dat is zuur. Ik heb bewust niks verteld toen wij vorig jaar met de pil gestopt waren. Had geen zin in elke maand de vraag of het al raak is (wat ze nu bij mn schoonzus doet).
    Toen ik eenmaal zwanger was, moest gelijk iedereen het weten. Ik was 6 of 7 wkn toen we het vertelden. Maar we wilden het alleen aan de ouders vertellen verder niemand.
    Ik stond op slechte voet met mijn schoonzus en had geen zin haar dit te vertellen.
    Zat ze te pushen van ja maar hoe moet ik mijn mond dan houden. Dus wij moesten het toen vertellen, ik had geen zin dat zij zich zou verlullen...Nou dat doen we de volgende keer niet meer. Ik wacht lekker tot ik 12 wkn ben en dan krijgt ze het pas te horen.
    Mijn ouders wisten het gelijk ook dat gestopt was met de pil maar die hoorde ik dan ook niet elke maand.

Deel Deze Pagina