Schoonmoeders

Discussie in 'De lounge' gestart door TessNL, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Af en toe is ze een loedertje ;) maar over het algemeen is ze een echte schat! :D

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn man heeft inderdaad ook grote moeite met mijn moeder :) hahah, maar ik ook dus dat scheelt!

3. jonneke

jonneke Lid

20 nov 2007
    84
    0
    0
    magazijnmedewerker
    Ossendrecht
    Mijn schoonmoeder is super. Het is echt een 2de moeder. De eerste 4 jaar botterde het voor geen meter maar door alle elende die mijn vriend en ik samen hebben meegemaakt. Hebben we elkeer leren vertrouwen. Ze staat altijd voor me klaar. heb enorm veel recpect voor haar. en andersom. Met sommige dingen stap ik eerder naar haar dan naar mn eigen ma. Ik ga zelf op zijn tijd met haar op stap met of zonder de rest

4. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    hahaha ik moest gelijk aan mijn neefjes denken. Mijn tante is een heel aardige vrouw, ze heeft 3 zonen en houdt dus ontzettend veel van meisjes (maar ook van haar zonen hoor ;) ) Ze zei laatst zo van "Jongens, als jullie later trouwen, naar wie zullen jullie luisteren naar jullie vrouw of mij?

Mijn oudste neef zei gelijk: Mijn vrouw natuurlijk, ik wacht al zooveel jaren om te trouwen met haar. Natuurlijk zou ik naar jou luisteren mam, maar toch meer mijn vrouw.

Mijn middelste neef: ZEKER TE WETEN JOU MAM. Moet er niet aan denken dat een of ander vrouw mij gaat commanderen. Neeee, dan zal ik gelijk van haar scheiden. Geen denken aan. Jij bent mijn mam dus ik zal altijd naar jou luisteren. (Haha alle vrouwen in de familie waren geschokt, vooral mijn tante. Die zei nog "neeee, je gaat natuurlijk naar je vrouw luisteren!)

okay sorry ik wijk af van het onderwerp.
    Ik heb geweldige schoonouders. Had niet betere kunnen krijgen

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mijn man zegt letterlijk dat zijn moeder niet helemaal spoort en in een fantasiewereld leeft en dat ze dingen hoort en ziet die er niet zijn. maar hij zegt wel het blijven mijn ouders daar doe je niet zo 1,2,3 afstand van.

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    mijn schoonmoeder wou ook oppassen, na een maand wou ze niet meer dat los ik nu nog op door ouderschapsverlof. tegenover andere doet ze net of haar kleinkind alles is voor haar maar ondertussen interessert het haar geen f*ck.

7. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    ik heb een geweldige schoonmoeder ze geeft me idd weleens advies maar dan zegt ze er altijd bij het is een advies dus kijk maar wat je ermee doet! en als ze bij ons is dan wil ze echt niet de hele tijd lisanne bij zich houden en ze zal ook nooit uit haar zelf de kleine pakken en zo kan ik nog wel even doorgaan met dingen opnoemen waardoor ze een geweldig mens is!

8. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Ik heb een superschoonmoeder! Ons huis waren ze nog aan het bouwen toen ik zwanger was. In de flat hadden we te weinig ruimte voor 3. Toen zeiden mijn schoonouders, als jullie willen mogen jullie hier wonen. Wij hebben er in totaal 5 1/2 maand gewoond. Tygo is wel in het ziekenhuis geboren maar heeft de eerste tijd van z'n leven dus bij mijn schoonouders gewoont. Mijn schoonmoeder was echt super. Heeft zelf 4 kinderen en is vroeger kraamverzorgster geweest. Ze heeft me geholpen als ik vragen had maar liet me zeker ook met rust en gaf me privacy met m'n vriend en tygo. Ze heeft dit jaar maar liefst 3 eerste kleinkinderen gekregen en wilt op allemaal oppassen. omdat ik nog fulltime werk, doe ik regelmatig beroep op m'n ouders en schoonouders en het is echt nooit een probleem. Ze hebben ook ontzettend met het huis geholpen, staat altijd klaar voor je en is zeker niet opdringerig.
    Ik ben trots op ze!

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn man is gek op zijn schoonmoeder, zij kent hem ook al veel langer dan ik :) En ze heeft ons gekoppeld, toen het uit was met mn ex heeft ze me toch een partij lopen drammen dat ik echt eens met die leuke jongen af moest spreken, pffff! Maar goed, het bleek wel echt een leuke gozer te zijn, en nu zijn we alweer 6 jaar samen :D Maar tis nog steeds 2 handen op 1 buik, meestal nu op mijn buik haha :D

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier was het mijn moeder die ineens besloot niet meer te kunnen oppassen omdat ze een baan had gevonden.. zit je dan een maand voor je weer moet beginnen..

Ik mag echt in mijn handjes knijpen met mijn schoonmoeder/ouders.. Hier is mijn moeder de loeder.. helaas :cry:

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ik ben toch blij dat ik dan niet de enige ben met z'n verhaal.
    mijn vriend en mijn (stief)paps zijn al 10 jaar collega's ik kende mijn vriend dus al toe ik 11 was en hij 21 we gingen ook wel samen stappen etc toen ik 15 was maar niets en in een keer na 8 jaar was het wel raak. en nu verwachten we onze eerste kleine hebben we een eigenhuis etc.

je kunt dus wel nagaan dat mijn ouders en mijn vriend dus niets geen moeite heeft met mijn ouders.
    hij zegt trouwens wel altijd dat hij meer heeft aan mijn ouders als aan zijn eigen ouders.hij durft nu ook gewoon te praten over dingen waar hij thuis niet over mocht praten.werk hobby sex etc

12. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    hier ook een gratis af te halen! :rolleyes:

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    uhmmm te veel ergernissen om op te noemen ;)

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dan doe die van mij er maar meteen bij (als cadeautje) :)

15. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Totdat jouw kindje met volle mond gaat praten,want opa en oma doen dat ook! Of wacht maar totdat jij voorgekaudw eten van je wang mag gaan halen :rolleyes: Ben absoluut niet ondankbaar in tegendeel zelfs, maar heb gewoon liever dat ze met lege handen ankomen dan met spulllen waar we niks aan hebben aar die je uit fatsoen aan moet nemen.

16. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik mag ook in mijn handen klappen met mijn schoonmoeder, ze is er als het nodig is. ze geeft weleens adviezen, maar verder bemoeit ze zich nergens mee. ideaal.

groetjes, Miranda

17. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    hahaha :)

18. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Ik heb een leuke schoonmoeder, tuurlijk zijn we het niet altijd me elkaar eens, gelukkig hebben we allemaal een eigen mening maar er kan dan gewoon over gepraat worden (ze zal zicht nooit bemoeien met de voeding van onze zoon, als ze oppast doet ze het zo als wij willen)

wat mijn mannetje van zijn schoonmoeder vind, tja eigenlijk net zo als ik over mijn schoonma denkt.

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik heb twee lieve schoonouders die altijd klaar staan om ons te helpen.
    Ze passen ook alweer 7 jaar op onze kindertjes. We zijn het wel eens niet met elkaar eens maar over het algemeen vind ik ze super.

Een stuk beter dan mijn eigen moeder die ik al 6 jaar niet meer gezien heb. (gelukkig)

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn schoonouders zijn lief, maar vaak bedoelen ze het te goed en daar werd ik in het verleden wel eens gestoord van, nu nog wel eens maar dat is maar heel af en toe.

ik voel me in elk geval welkom en ze zullen heel blij zijn met de zwangerschap.. dat is toch het belangrijkste!

Deel Deze Pagina