kom wel goed hoor we slaan ons er wel door heen laat me niet gek maken en anders verbreek ik gewoon het contact en dan zoekt ze het maar uit
` Hier ben ik het ook mee-eens ! Ikzelf heb een schat van een schoonmoeder. Denk dat praten 1 van de beste oplossingen is. En alles moet natuurlijk van 2 kanten komen, anders werkt het niet. Succes !
Ik kan op zich wel begrijpen dat ze daar inzicht in wil hebben, ze heeft geld in jullie huis gestoken, en ik denk dat ze misschien gewoon wil dat haar geld netjes terug word betaald. Misschien vervelend, maar ik zou toch daar ook wat begrip voor hebben en dankbaar zijn ze heeft jullie er wel bij geholpen! En tuurlijk is het vervelend dat ze toendertijd over een abortus begon, maar waarschijnlijk leek haar dat toen het beste, en maakte ze zich misschien zorgen. Toen ik 18 was en plotseling zwanger bleek heeft mijn moeder ook zo'n uitspraak gedaan, ik heb haar dit vergeven. Als mijn dochter in dezelfde situatie zit is dit misschien ook wel iets wat ik zou zeggen. Ik denk dat het soms ook wel eens van een andere kant bekeken kan worden.
Ik vind het logisch dat je schoonmoeder zich ermee bemoeid, Zij hebben namelijk ook mee betaald aan het huis en als jullie wanbetalers zouden worden dan zitten zij ook aan. Ik vind het nogal ondankbaar.
Er zijn gewoon een heleboel dingen gebeurt. Ik heb hier ook ooit een forum over geopend. Ze heeft gewoon echt dingen gedaan die gewoon niet door de beugel kunnen, waardoor mijn vriend en ik uiteindelijk besloten hebben dat we haar niet in ons leven willen hebben. Voor mijn vriend was dat natuurlijk niet makkelijk, maar er kwamen steeds meer leugens enz bij, dus hij heeft gewoon voor zichzelf de knop doorgehakt en heeft voor zichzelf en z'n gezinnetje gekozen.
Haha! Geloof het ook! Hoe ik dat nou weer voor elkaar heb gekregen... Maar wie weet? Helpt het ook tegen ellendige schoonmoeders? Heel veel succes ermee in elk geval want dit is een nog veel ellendigere situatie dan een buurvrouw die d'r auto voor je deur zet!
Mee eens... Wees blij dat ze jullie de goede kant op helpen. Wij weten niet om hoeveel geld het gaat. Ze heeft meebetaald aan jullie huis. Had je van te voren kunnen bedenken dat ze zich misschien wel zorgen maakt? En wat dan abortus, kan ook schrik zijn hé? Maak duidelijke afspraken en wat ik zo lees, is dat je altijd geld tekort komt. das ook niet heel erg handig, dus wees blij dat iemand je waarschuwen wilt.
En nu kom ik even over als de bemoeial, maar je haalt telkens het einde van de maand al bijna niet. En waarom dan nog een kindje plannen, ik zou daar dus geen gerust gevoel bij hebben. Je mag echt in je handen klappen met een schoonmoeder wat je heeft geholpen.