Schoonmoeders..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ice19, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ice19

ice19 Actief lid

12 sep 2011
    161
    0
    0
    Genieten van het leven!
    Mijn schoonmoeder heeft bij de vorige zwangerschap binnen 10 minuten heel de familie laten weten (lees9 ooms en tantes Inc de aanhang plus kids) dat ik zwanger was. Echt niet leuk dus!!

Toen flink boos geworden. En nu herhaald het zich weer!!
    Plus heeft ze in geuren en kleuren staan e vertellen dat we 3 maanden geleden een mk hebben gehad terwijl we dat niet wilde delen verder met iemand.

Ik kan haar echt wat aan doen nu.
    Ik ben zo boos!!
    M'n partner wil er niet over praten( zegt gelukkig wel dat hij het ook niet leuk vind) en ik mag haar alleen aanspreken als ik dat "normaal"
    Kan doen. Maar je snapt dat ik op oorlogspad ben..

Wie herkent dit rn wat heb je toen gedaan?
    Of wil je gewoon even je verhaal kwijt..
    Ik ben echt heel benieuwd of jullie ook zon
    Toffe schoonma hebben (NOT)

Gr ice

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Lompe actie ook weer van je sm ;)

3. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dit is enorm balen. Ik zou inderdaad even een dagje wachten maar er zeker wel wat van zeggen. Ook aangeven dat ze de volgende keer gelijk met de rest bepaald nieuws te horen krijgt en sommige dingen dus niet.

4. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Ik heb het zelfde meegemaakt. Toen mijn man en ik de zwangerschap bekend maakte aan schoonouders. Wisten gelijk alle ooms, tante's, neven en nichten het van zijn kant. Zonder het ons te laten weten. Ben hier erg boos om geworden.

Schoonmoederlief heeft een hele periode alleen maar " hoi " gezegd tegen mij, nooit gevraagd hoe het met mij ging. Maar ondertussen wel de zwangerschap lopen verkopen aan iedereen.

Met veel moeite heb ik 11 weken mijn mond hier over weten te houden, ik bedoel... Als aanstaande mama/papa wil je het zelf van de daken schreeuwen. Maar de lol is er gauw af als iedereen het weet van de familie kant van je partner.

Dus ik snap je helemaal. Ook dat je op oorlogspad bent. Het is niet leuk! Het is jouw moment om je zwangerschap aan te kondigen! En dat ze aan iedereen loopt te verkopen dat jij een miskraam gehad heb, wat al vreselijk en een nachtmerrie op zich is. Is helemaal niet acceptabel.
    Helaas heb je je schoonouders niet voor het kiezen. Je bent getrouwd (of samen) met je partner omdat je van hem houd. En gelukkig niet met je schoonouders.

5. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zo'n schoonmoeder. Vreselijk! Ik ga nog zo weinig mogelijk op bezoek en negeer haar sms' jes en telefoontjes. Ook vertellen we haar niet te veel meer want ze is gewoon niet te vertrouwen.
    Ik vind haar echt een verschrikkelijk mens en houd haar bewust op afstand. Klinkt enorm grof, ik weet het, maar er is al te veel gebeurd. ..

Deel Deze Pagina