Oh vandaag is het weer zo'n dag... Mijn kast puilt uit en ik heb NIKS om aan te trekken. Ik heb wel 10 verschillende outfits gepast maar echt, er zit niks tussen. Nu ik naar mijn kleding kijk is het ook niet zo gek. De helft is nog van de tijd dat ik 18 was. ik ben nu 24 en loop erg graag wat netter bij dan sommige trashy outfits die ik heb liggen Ik wil nu ALLES weg doen naar het goede doel, behalve mijn spijkerbroeken. En dus ook een compleet nieuwe garderobe aanschaffen. Wat kan er niet ontbreken en wat móet ik dus halen? Ik hou niet van online winkelen. Ik heb niet veel keus qua winkels hier. Ik kan naar pieces, h&m, only, the sting, cool cat, vero moda en c&a. Voorbeelden met foto's mogen ook, of een link naar een website dat ik iig weet wat jullie bedoelen.
- basic shirtjes in wit en zwart met vhals. - nette zwarte getailleerde blazer - mooie blousjes - mooie rok
Zou je niet een keer een dagje naar een wat grotere stad kunnen? Ik winkel zelf graag bij Zara en Bijenkorf.
Mooie jurkjes, blazertjes in verschillende kleuren. T shirtjes met leuke print of tekst en mooie blousjes voor onder de blazertjes. Zelf combineer ik shirtjes en blazers met sneakers en blousjes met dezelfde blazers en broeken met nette laarsjes. Zo heb je ineens een compleet andere look met dezelfde broek en blazer.
Ja willen we volgend weekend doen, naar emmen of Groningen oid. Maar wil eigenlijk morgen alvast een slag slaan
Je behoud je spijkerbroeken lees ik. Misschien leuk met blazer en dan juist een shirtje om het nog een beetje vlot te houden + vrouwelijke schoenen.
Dit vind ik echt prachtig. Dat andere plaatje ook. Ik ben alleen zo slecht in dingen samenstellen, gelukkig kan mijn vriend dat wel. Is het trouwens raar om advies te vragen in de winkel..Vind dat zo beschamend
Nee waarom? Ik let altijd een beetje op wat de poppen dragen. Vooraf kijken op internet en dan bedenken welke items je graag wil hebben en dan ook echt daar naar opzoek gaan helpt ook. Heb inmiddels best wat leuke dingen gekocht en af en toe kijk ik op internet of op straat naar mensen en bedenk dan hoe ik dat kan toepassen met wat ik in mijn kast heb liggen.
Nee joh, is niet raar. En zeker bij de Bijenkorf word ik altijd mega goed geholpen en nemen ze echt de tijd! Ook bij Expresso zijn ze heel vriendelijk (weet niet of er nu nog sale is, maar met sale is het hartstikke goedkoop winkelen daar) Zara vind ik ze dan vaak weer niet zo vriendelijk haha. Koop daar wel altijd veel. Heel veel blazers haal ik daar vandaan, blijven lang mooi!
Ik ga vanavond er even voor zitten wat ik hebben wil, dat is wel handig. En als ik er niet uit kom in de winkel maar even aan iemand in de winkel vragen dan. Bedanet
Kijk ook goed naar de kleuren die bij je huids- en haarkleur passen. Het is zonde om een nieuwe garderobe samen te stellen die je vervolgens grauw en bleek maakt. En hulp vragen is niet gek. Maar houd in je achterhoofd dat die meiden ook willen verkopen. Voel je je ergens niet lekker bij, niet doen.
Nee joh! Is echt helemaal niet raar! Ik doe werkelijk niet anders en ga dus ook alleen naar winkels waar ze goed helpen, anders lukt het mij ook niet! Ik ga altijd naar Roxy of boetiekjes en daar nemen ze echt de tijd voor je. Halen alles, bedenken combinaties, heerlijk! Echt gewoon vragen hoor, daar zijn ze voor en zij hebben er verstand van (als je geluk hebt tenminste ).
Als je in de kledingwinkel om advies vraagt: dat vinden ze alleen maar leuk, dus daar hoef je je niet bezwaard om te voelen Let alleen wel op dat je geen (extra) dingen aangesmeerd worden, en dat je niet aan je eigen smaak voorbij gaat. Een verkoopster kan heel overtuigend zijn maar dan kom je thuis en trek je het nog niet aan bijvoorbeeld. Ik zou zeggen, sowieso: - shirt(s) met lange mouw (of driekwart mouw) - shirt(s) met korte mouw - hemdjes - blouse - een trui (variatie in dik/dun, kort/lang) - een vest (variatie in dik/dun, kort/lang) - een jurk (die bij je lichaam past) - een rok (die bij je lichaam past) - een niet-blauwe spijkerbroek (zwart!) Ik zou opletten dat je verschillende kleuren, materialen en prints pakt, maar ook een aantal simpele items hebt waarmee je die kunt combineren En de/je accessoires en schoenen niet vergeten.
Hoe weet ik welke kleuren bij mij passen dan? Mijn huidige kledingkast had heel veel zwart wit donkerblauw en olijfgroen. Heb er even een foto van mezelf bij gedaan
https://www.themusthaves.nl/alle-kleding/?gclid=CJqMxPHy5M4CFUs6GwodjA8Bkw Dit kwam ik tegen op Facebook omdat iemand het geliked had! Ideaal de setjes zijn al samengesteld!