wie helpt me mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door caroline16, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi meiden,

mijn moeder gaat binnekort trouwen en nou zaten mijn zusje en ik net te bedenken wat te doen. mijn moeder en stiefvader hebben Ben&Jerry's gegeten op hun eerste date, wij willen nu dus iets bedenken wat met Ben&Jerry's te maken heeft.. maar wat?!

alle tips en ideetjes zijn welkom! :D

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    *De ringen in een leeg Ben en Jerry's bakje aangeven?

*Toetje voor na het diner laten serveren voor hun in een Ben en Jerry's bakje?

*Schilderij-canvas laten maken van een Ben en Jerrys bakje met hun foto erbij, en de tekst "Dit was t begin"/"Hier is het mee begonnen"

*Een emmer maken met een label van de Ben en Jerry's eromheen, voor op het huwelijksfeest de enveloppen in te doen?
    (Weet niet of ze wel een feest geven?)

Hmmmmmmm, verder kom ik niet.
    Makkelijk is anders.....;)

3. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    (IJs)Trouwtaart laten maken. Met de vulling van die ben en Jerry's die ze toen hadden.

Meer weet ik even niet....

4. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ik weet niet of de kaarten al de deur uit zijn.. maar bij mij nicht die gek waren op bokkenpootjes hadden de ceremonie meesters een briefje bij de kaart gestopt, of iedereen een zakje bokkenpootjes mee wilde nemen met een spreuk of wens voor het bruidspaar!

echt grappig was dat :)

5. vive2

vive2 Fanatiek lid

Was er niet zo'n ijscokar met Ben&Jerry's? Die kun je mss inhuren?

Je kan ook, als de gasten niet tever weg wonen, een vriezertje neerzetten en de gasten hun favo pot Ben&Jerry's laten geven. Of anders vragen of ze het willen opschrijven op het felicitatiekaartje/receptieboek?
    En als je de sleutel van haar huis hebt, de vriezer vullen met potten B&J, leuk voor thuiskomst, hehehe

Wat onwijs leuk trouwens dat je moeder gaat trouwen!! Gefeli!

Deel Deze Pagina