:D voorjaars schoonmaak

Discussie in 'De lounge' gestart door Nischa, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    Nu zo het zonnetje lekker schijnt, krijg ik echt zin in de voorjaars schoonmaak alles weer lekker fris! als het het weekend nog zo'n weer is beginnen we maar eens

Jij ook al zin in de voorjaars schoonmaak

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ja vorige week al.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hartstikke veel zin maar wel van het weekend dan kan manlief even bij de kleine blijven en ik buiten aan de slag met ramen en de tuin want vind het niets om haar in de box te leggen en uitgebreid een uurtje in de tuin bezig te zijn ;) maar ben al begonnen met ramen lappen binnen en schoonmaken nu alleen buiten nog!!!

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik zou maar snel beginnen aan die voorjaarsschoonmaak nu je er zo'n zin in hebt!

Weekend weer vorst en winterse buien ;)

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jaaaaa onwijs!!!
    Maar krijg vooral zin om de tuin af te maken, we wonen hier nu 2,5 maand en de tuin is door de sneeuw/vorst nog een grote puinbende!

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    ja opzich wel zin in! Alleen mag ik niks:x

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb er ook zin in! :D
    Maar lig nu bekaf op de bank met de laptop hihi, net alles opgeruimd en daarna boven en beneden al stofgezogen...
    Eerst nog ff bankhangen en dan maar proberen verder te gaan hihi

8. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ben al deels begonnen :p vorige week de raampies gezeemd. deze week grote schoonmaak in huis als het nog een beetje goei weer blijft de deuren van buiten ff helemaal afsoppen en doen

9. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    dat is balen zeg dat je niks mag :( hoe komt het?

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mwoah,, heb er geen zin in, in dit huis iig.

En van het weekend wil het weer gaan vriezen en misschien zelfs gaan sneeuwen!! :D Tenminsten, dat voorspelde pietje paulusma!!!

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    we trekken ons niks van pietje aan joh!:D

ik mag niks ivm harde buiken&pijn in mn buik.

12. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    aaahh nee geen sneeuw :( Ik geloof die pietje meestal niet zo haha 9 van de 10 keer noemt hij van alles wat beetje regen, beetje zon, beetje dit beetje dat hahaha.. :D we zien wel :)

13. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Noord-Brabant
    @mamachantal dat is erg vervelend en zolang ben je nog niet zwanger zie ik aan je banner.. ik hoop voor je dat het snel een beetje beter word om zo veel weken bed rust te hebben is ook niet niks

14. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Oooooh ja idd! Alleen vraag ik me hier af of het de voorjaarsschoonmaak is, of nesteldrang.....?????

Al wel lekker bezig geweest. Gestofd, gezogen, de banken afgenomen, wc, badkamer, en de ramen gelapt. Nu ben ik er moe van.... pfff dus ff chillen met de laptop. Laat beeb maar komen ;)

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik moet vandaag de hele dag werken....:( en mijn handen jeuken ook!
    Hoop dat het morgen ook nog redelijk weer is. Dan wil ik ook even een beetje bezig in de tuin en de ramen lekker lappen aan de buitenkant.

KNMI zegt trouwens wat anders dan onze grote vriend Piet:
    Vooruitzichten
    Wisselvallig met temperatuur geleidelijk zakkend naar de normale waarden voor de tijd van het jaar met in de nacht kans op nachtvorst.
    dinsdag 15 februari tot en met dinsdag 22 februari
    Wisselvallig weer met temperaturen rond of iets boven de langjarig gemiddelden.

Het KNMI heeft het niet over sneeuw/winterse buien in elk geval.

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hier 2 weken geleden 'de' schoonmaak al gehouden, heerlijk alles weer fris, kan het alleen wel weer doen.;)

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja! Morgen ga ik de boel eens grondig schoonmaken in huis, tuin aanvegen, balkon leeghalen, dan kan de was ook weer naar buiten :D
    Ben zoiezo al een schoonmaak miep ;)

18. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

vorige week al de slaapkamers grote buurt gegeven...matrassen omgekeerd achter het bed schoongemaakt ramen gewassen. Vandaag beneden ramen gewassen. Net ff gegeten en moet zo weg straks nog ff verder en morgen bij mn schoonmoeder aan de slag!

19. pijman

pijman Niet meer actief

oja een heeerlijke combi vind ik het!!!

Heb net ook dit boek besteld: bol.com | Aan de slag met de HuishoudCoach, Els Jacobs | Nederlandse boeken

Heb er helemaal zin in :D

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Heb hier elke week grote schoonmaak. Vorige week al begonnen met de ramen zemen zowel boven als beneden, binnen en buiten. Het kunststof allemaal afgenomen en de tuin aangeveegt.

Net mijn kleding kast uitgezocht wat weg kan en morgenvroeg lekker shoppen voor nieuw spul.

Vanmiddag even blauwe druifjes en tulpen halen.

Deel Deze Pagina