als gastouder op kraamvisite?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ben op zoek naar zoveel mogelijk meningen:D

Ik heb een paar maanden geleden kennisgemaakt met een stel dat nog in verwachting was van hun eerste kindje. Al snel gaven ze aan mij als gastouder te willen voor hun kindje. Kreeg vandaag een mailtje van het gob dat mijn nieuwste gastkindje geboren is;) maar zelf kreeg ik vanmiddag ook het geboortekaartje in de bus. Leuk natuurlijk!!

Maar zouden jullie als gastouder ook op kraamvisite gaan? Wilde sowieso een kaartje sturen en daar dan evt. een slabbetje of rompertje bij doen. Wil niet te ongeinteresseerd overkomen, maar ook niet te enthousiast;)

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Ikzelf zou het leuk hebben gevonden. ..
    Je kunt ook bellen en vragen wat zij willen

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn gastouders is toen ik bevallen was van Sandro wel op visite geweest.Die heb ik ook een kaartje gestuurd toen.

4. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik zou gewoon bellen en vragen of het uitkomt.
    Dan kom je geïnteresseerd over en ze zullen dit vast heel erg waarderen.

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik denk dat ze het wel leuk zouden vinden aangezien ze een kaartje hebben gestuurd, maar zal als ik jou was sowieso even bellen om te checken.
    (ik zou het in elk geval wel leuk gevonden hebben hoor ;))

6. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Toen mijn gastkindje geboren werd, heb ik wel een kaartje gestuurd om te feliciteren. Maar ik ben niet op kraamvisite geweest omdat ze verder geen bekenden zijn natuurlijk. Als ze had hadden gevraagd had ik wel gegaan maar ongevraagd ga ik niet op bezoek.

7. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Ik zou gaan maar alleen als ik de mensen al ken bv bij een broertje of zusje die al bij je zit

8. Juul2012

Juul2012 Actief lid

30 jan 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    Wij hebben alleen mensen een kaartje gestuurd, waarvan we wilden dat ze langs zouden komen...
    In dat geval ben je dus welkom...
    Maare, gewoon even bellen....

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Onze gastouder is op kraamvisite geweest en komt meestal ook op de verjaardagen van de jongens.

10. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik zou t juist heel leuk vinden als mijn gastouder op kraamvisite zou komen, juist om een beetje die vertrouwensband op te bouwen enzo :)

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Onze kleine meid gaat straks ook naar een gastouder! Wij hebben ze ook een kaartje gestuurd toen ze geboren was, omdat ze bij de kennismaking al zei.... stuur je wel een kaartje?! ;)

Dat hebben we gedaan en een kaartje terug gehad! Na een paar weken belde ze om te vragen hoe het allemaal ging, maar niet om op kraamvisite te komen.

Ze was welkom geweest, want het is een erg leuk gezin, maar had er ook eigenlijk niet op gerekend hoor.

12. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ze hebben een geboortekaartje gestuurd, dus zou het zeker doen.

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Wij kenden onze gastouder trouwens al wel omdat we naar dezelfde kerk gaan.

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Onze gastouder is bij beide dames op kraambezoek geweest.. mij go zat zelfs aan mijn bed in het ziekenhuis toen ik opgenomen was.. ze komt ook op de verjaardagen van de kids.. ik zie haar soms meer als familie.. kan lastig zijn hoor als je bijvoorbeeld zakelijk moet zijn.

Maar ik denk dat ze dat wel leuk vinden hoor.

15. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Onze gastouder is wel op kraamvisite geweest en vorige week ook op zijn 1e verjaardag.

16. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Zou ook even gaan. Tenslotte wordt het jouw gastkindje dus lijkt mij alleen maar fijn om even langs te gaan.
    Xxx

17. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik zou het voor de vertrouwensband ook doen.
    Hier ook alleen kaartjes gestuurd naar de mensen waarvan we wilden dat ze zouden komen.

18. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Onze gastouder is op kraamvisite geweest vond ik erg leuk

19. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Juist heel leuk, denk dat ze anders ook geen kaartje zouden sturen.

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lol, mijn gastouder is bij de bevalling geweest, ze is mijn kraamhulp geweest én ze is dus op kraamvisite geweest.

Deel Deze Pagina