Ik ben sinds 13mei met de pil gestopt moest toen ongesteld worden en werd het ook op 18mei was ik niet meer ongesteld...nu sinds die tijd heb ik ook elke dag sex nu vandaag nadat we sex hebben gehad begin ik te bloeden hoort dit?Ik heb er ook enorme buikpijn van en ook misselijk al weer....Wie kan me vertellen of dat hhoort of niet?
Jeps sluit me er helemaal bij aan... kunen heel goed ontpillings klachten zijn, been there done that...
Nou ja het 'hoort' niet toch. Even afkijken misschien. maar als je er lang last van blijft houden zou ik het toch wel even bij je huisarts melden.
Inmiddels is het dus weer over het was 1dag dat ik heb gebloedt...Echt heel raar....maar hou het zeker in de gaten
hai het is maar 1dag geweest dat ik gebloed heb.....kan het zijn dat het van iets anders is?of in nesteling ofzo?
Voor een innesteling is het nog veel te vroeg.. Je zit op dag 13? Als je uitgaat van een "normale"cyclus van 28 heb je vanaf vandaag tot dag 18 kans dat je ei springt.. 5 tot 10 dagen ná je eisprong kan een innesteling plaats vinden.