Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, hoop dat het hier goed staat. Wij zijn vorige maand begonnen met ovu testen, om proberen weer zwanger te worden, nog niet zo lang dus. Nu heb ik 'n onregelmatige cyclus, maar de laatste paar keer was het om de 6 weken. Officieel zou ik dan volgende week maandag weer ongesteld moeten worden. Twee weken terug, dus op de helft van mn cyclus van 6 wk heb ik ovu testen gedaan, positief, dagen daaromheen flink geklust. Gister kreeg ik ineens buikpijn, en werd ik ongesteld, als ik uitga van 6 weken zou dit dus 'n week te vroeg zijn. Ik heb normaal gesproken niet zo'n last van mn menstruatie, maar gister had ik echt enorme krampen, wist even niet waar ik het zoeken moest..'s avonds ook weer. Echt heel anders dan normaal. Nu vraag ik me af, die bloeding die ik nu heb, is dat wel mn menstruatie? Kan het 'n miskraam zijn, of 'n innestelinsbloeding?? Of is dat niet zo heftig? Verlies evenveel bloed als bij mn normale menstruatie, en het ziet gewoon helderrood, dus geen oud bloed ofzo. Misschien is het ook wel gewoon mn ongesteldheid, maar omdat ik er zo mee bezig ben ga ik me toch afvragen of het niet wat anders kan zijn, vooral omdat de pijn die ik nu heb echt anders is als normaal!
Een innestelings bloeding is volgens mij lang niet zoveel als een ongi. Het kan natuurlijk zijn dat je cyclus deze keer gewoon wat korter is. Weet je wel hoe lang je luteale fase (fase tussen ei en ongi) normaal is?
Heb niet echt 'n idee hoelang er normaal zit tussen mn ei en ongi, omdat ik er hiervoor nog niet zoveel mee bezig was. Ik heb alleen bijgehouden hoelang mn cyclus duurde iedere keer, en dat is in weken 6, 6, 5, 7, 6, 6, 6 dus er nu van uitgegaan dat het wel weer 6 zou zijn. Maar als het dus mn menstruatie is, nu weer 5 weken.
Maar als je ei 2 weken geleden was, is het heel goed mogelijk dat je ongi bent hoor. Gemiddel duurt een LF 14 dagen. Heb je al eerder ovu-testen gebruikt??
Ik denk ook dat dit je menstruatie is, temeer omdat je aangeeft 2 weken geleden je eisprong te hebben gevonden. Gemiddeld word men 14 dagen na ei ongesteld. Een luteale fase (fase tussen ei en ongi) is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen zit. Een innestelingsbloeding is meestal minder heftig dan een echte ongesteldheid en naar ik heb gelezen op dit forum komt dit meer niet dan wel voor.
Hoi, ik heb nog niet eerder ovu testen gebruikt nee. Ik dacht zelf idd ook dat de tijd tussen je ei en ongi 14 dagen is ongeveer. Dus dan zou het wel kloppen. Best lastig onregelmatig ongesteld, heb ook geen idee wanneer ik na deze ongi weer kan beginnen met ovu testen, meestal zo'n 14 dagen erna toch? Nou goed, we zien wel..