Ik ben van plan om tijdens mijn verlof wat uurtjes nuttig te gaan gebruiken. Ik wil graag mijn basiskennis loonadministratie halen en dit leek me een mooi iets om tijdens mijn verlof er wat aan te gaan doen. Ik wil het gewoon via thuisstudie gaan doen, zodat ik er eventueel langer over kan doen. Nu heb ik bij nha, nti, loi e.d. zitten kijken, maar iedereen biedt redelijk hetzelfde aan, alleen er zit wel prijsverschil in. Iemand ervaring met de diverse aanbieders?
Mijn man doet een opleiding bij NHA, dat was de voordeligste. Als je ergens niet uit komt kan je ze bellen, doen ze niet moeilijk over en zijn altijd vriendekijk. Huiswerk wordt verstuurd via de mail en is vaak al binnen 2 uur terug, nagekeken en al. Prima dus!
Hier ervaring met NHA MBO apothekersassistente. Prima geregeld allemaal. Heel soms zitten er wat foutjes in de antwoorden van vragen maargoed ik kan zelf ook nadenken denk ik dan. Ik vind ze gewoon prima. Zijn prima bereikbaar en hebben niet altijd een duidelijk antwoord maar ik ga net zo lang door tot ik dat wel heb dus dat ligt aan jezelf. De lesstof vind ik erg leuk! Ze zeggen wel eens dat je minder leert dan op het ROC maar daar ben ik het niet mee eens, aangezien ik op ROC de opleiding doktersassistente heb gedaan. Je wordt daar meer begeleid maar ik leer zeker niet minder nu en misschien zelfs wel meer. Je moet wel een beetje discipline hebben voor een thuisstudie, als je dat denkt te kunnen is het een super manier om een studeren vind ik.
Ik lees even mee. Ik wil ook thuis een studie gaan doen. Mijn dochter gaat bijna naar school en dan hou ik 3 dagen in de week tijd over om te studeren.
Sorry ff-topic: Maar; 1) wat een goed idee, had gewild dat ik dit briljante idee had, waarom ben ik er niet opgekomen, super idee! 2) ik dacht eerst dat het topic over de spreektaal van furby zou gaan ppffff hihi
Ik heb bij de LOI de pabo gedaan. maar die had de studie ondergebracht bij de hogeschool Windesheim in Zwolle. Daar was zat op aan te merken maar dat lag niet aan de LOI. Nu moet ik nog geld terug krijgen van de LOI vanwege een actie toen ik startte. Moet het nog steeds krijgen na een hoop gezeik met de LOI. Geen aanrader wat mij betreft haha.
Ik ben net begonnen met 'medewerker personeelszaken' bij de NHA. Gaat toch nu toe prima haha. Huiswerk is meestal na een dag of 4 nagekeken. De studie was bij alle aanbieders hetzelfde alleen prijs was anders, heb gekozen voor NHA omdat die net ff goedkoper was. Verder moet je t toch zelf doen.
Ik zit bij de nha en doe financial assistant (basiskennis boekhouden en basis kennis calculatie) Me huiswerk is vaak de zelfde dag als van insturen al terug, Wel vind ik jammer dat als ik een vraag stel over bvb dat ik bepaalde opdrachten niet snap dat ik dan erg vage antwoorden krijg. Reden dat ik de nha heb gekozen is ivm dat hun het goedkoopst waren
Dat heb ik ook blackrose. En de antwoorden zijn eigenlijk gewoon citaten uit de leerstof. Dus als je het fout hebt, moet je gewoon dat lezen en wordt er niet uitgelegd wát en waarom het dan fout is. Dat vind ik jammer, want daar leer je juist van vind ik.
Ik studeerde tijdens mijn zwangerschap...en wat ik juist tijdens mijn verlof niet kon was studeren. Tot 34 weken ging alles prima...maar met 35 weken...gaten in mijn geheugen en ik liep met mijn hoofd in de wolken. Ik kon alleen maar tutten en niks doen. Lekker schoonmaken en de hele dag de babykleren opvouwen. Mijn studie heb ik 4 maanden later weer opgepakt... Ik zeg dit even dat het misschien ook niet een goed idee kan zijn On topic: LOI hebben wij goede ervaring mee. De andere aanbieders geen ervaring
Ik ben begonnen met praktijkdiploma loonadministratie maar dan via markus verbeek praehep meer omdat ik daar al eens eerder een opleiding gedaan en dat bevalt mij super. Snelle antwoorden met een dag of 2.
ik ook PDL gedaan via Marcus verbeek, en nu bezig met VPS, ik ga 1 avond in de week naar school en de rest thuis, ik zou toch echt aanraden om een opleiding te doen waar je wel 1 avond in de week naar een echte leraar kan, dingen die je uitgelegd en verteld worden door iemand die weet waar hij over praat komt zo veel beter binnen en is beter te begrijpen dan alleen maar teksten in een boek... het is 1 avond, dat is vaak thuistechnisch ook wel te organiseren? en ik vind het supergoed te doen! ik ben Bijna klaar met VPS en heb dan in 2 jaar tijd mijn PDL en VPS gehaald