Vraag aan gastouders

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Mamavaneen2e, 31 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Ik krijg net een vraag voor een kindje voor een half jaar twee dagen erbij zouden jullie dit doen? Ivm zwangerschap?

2. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Je bent nog maar net zwanger. Dus waarom eventueel niet?

Je zou er ook voor kunnen kiezen om te vertellen dat je zwanger bent. En je de keuze bij hun legt. Omdat je er straks toch ff een tijdje uit bent. Misschien vinden ze dat geen probleem.

3. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Nou stel dat het mij te zwaar word daarom twifel ik

4. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Tja of het te zwaar wordt, weet je toch pas als het zover is..
    Je kunt over een paar weken er al uit liggen, maar het kan ook zijn dat je een prima zwangerschap hebt..

Ik zou het doen en tegen de ouders zeggen dat je zwanger bent. Dan leg je de keuze bij hen..

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.251
    11.846
    113
    Waarom ga je er vanuit dat het je te zwaar zou worden?
    Meestal loopt een zwangerschap goed en kun je gewoon "alles" blijven doen. Werken, eventuele andere kinderen opvoeden en verzorgen, sporten etc etc.

6. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Gezien mijn vorige zwangerschap. Toen zat ik halverwege in de ziektewet

7. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik zou open kaart spelen en eerlijk tegen de ouders zeggen dat je zwanger bent. De keuze ligt dan bij hun of zij met jou verder willen.

Ik kreeg afgelopen week ook een aanvraag. Baby word geboren in februari, opvang is vanaf juni. Ik ga in december stoppen met de pil. En met een beetje geluk ben ik tegen die tijd dus zelf zwanger. Ik heb dit eerlijk verteld en de beslissing ligt nu bij de ouders. Je kunt beter eerlijk zijn want ze komen er toch wel achter. En voor jezelf geeft het meer rust als ze er van af weten.

8. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ik heb bij de laatste twee zwangerschappen doorgewerkt tot 36 weken. Had wel last van bekkeninstabiliteit, maar moest mijn eigen kind(eren) ook gewoon verzorgen en of ik voor 1 of meer kinderen dingen moet doen maakte voor mij niet heel veel uit.

Maar ik zou het de vraagouders wel vertellen, dan kunnen zij zelf de beslissing nemen.

9. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik zou het gewoon doen, maar niet vertellen dat je zwanger bent. Je bent nog maar zo pril, hun zouden dat van mij dan echt nog niet hoeven weten. Je kan het over 5 weken ofzo zeggen, maar ik zo het gewoon positief inzien.

10. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Ben eerlijk geweest ze zijn hier gisteren geweest en willen met me verder

Deel Deze Pagina