Jammer dat het zo op word gevat. Maar je snapt ook prima hoe het bedoeld is neem ik aan! En nog beter, wij geven onze kindjes ook kunstvoeding, dus hier echt niet anti kunstvoeding ofzo. (edit)Overigens, als dat niet mag ivm schuldgevoel, dan mag mijn onderschrift ook niet denk ik... (einde edit) En tja schuldgevoel dat is natuurlijk iets wat je niet aangepraat kan worden en al helemaal niet door zo een opmerking, dat is iets wat je in je hebt zitten omdat je blijkbaar een keuze hebt moeten maken die je liever niet wilde. Dan zul je toch bij jezelf moeten gaan kijken waarom je geen borstvoeding kon geven, of daar iets aan te doen was, en dan daarna krijg je het accepteren. Jij weet waarom je de keuze hebt gemaakt om voor kunstvoeding te kiezen. En ik neem aan dat dat voor jullie de keuze is geweest die voor jullie goed was en is. Als het geen goede keuze was dan had je vast wat anders gekozen.
Ideaal torentje voor kleine ronde biscuitjes, rijstwafeltjes, rozijntjes etc. voor onderweg En het is ook uitermate leuk speelgoed als ze iets groter zijn. Dop erop, dop eraf, etage erop, etage eraf.