Ik heb mijn kinderwagen op MP staan, nu heb ik een mevrouw die geïntresseerd is. Zij woont in Eede, Zeeland en ze werkt in België. Nu wil zij vandaag het geld naar me overmaken en dan komt morgen een koerier van TNT de kinderwagen en toebehoren ophalen en levert dit af bij de beste mevrouw. Heeft iemand hier ervaring mee?
Niet met zulke grote dingen wel met telefoons. Gewoon inpakken en hun plakken er een sticker op voor de port, het adres moet je er volgens mij wel op zetten.
Ja wij hebben hier eens gebruik van gemaakt aanmeldinen via tnt site, via ideal betalen voor de verzending en dan het verzendbewijs printen en op het pakket plakken. laten ophalen koste volgens mij een euro of 3/4 extra
Ok. Nou doe mevrouw doet het dus zelf, zij vult mijn adres in dat t daar opgehaald moet worden en haar eigen adres waar het afgeleverd moet worden. Zij betaalt het meteen via Ideal, dus mij kost het niets. Eigelijk hetzelfde als verzenden dan, alleen nu heeft mevrouw ook de zekerheid dat t echt opgehaald word Super bedankt dames! En ik had er nog nooit van gehoord trouwens, maar als t bevalt kan ik er zelf ook gebruik van gaan maken Hahaha.. dan jee
Ik heb het eens gedaan op dezelfde manier, en zo te lezen ook dezelfde mevrouw. Is allemaal perfect gegaan!