Blackberry gekocht.. Help......

Discussie in 'De lounge' gestart door Luuz, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    :D Nou ik snap het weer eens niet :D

vanmiddag een BB Curve 8520 gekocht.. Nu krijg ik 2 dingen niet voor elkaar..

1. Ik wil mijn emailadres instellen.. Heb de help-pagina op internet gevonden en daar staat dat ik twee opties moet krijgen.. Email via werk en persoonlijke email.. En die laatste moet ik hebben.. Alleen krijg ik die optie niet.. Ik kan alleen de optie email van het werk aanklikken en dan ben ik één of andere activatie nodig die mijn systeembeheerder had moeten geven (of zoiets) Hoe krijg ik die andere optie in beeld?

2. Hoe kan ik de BB app world downloaden? Hij geeft namelijk aan dat dat bestand al bestaat:( maar voor zover ik weet staat die er dus nog niet op..

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haii,

die mail snapte ik zelf ook niet.... maaaarrr de blackberry world app zit onder je downloads...

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mm, daar staat ie niet.. maar dan vraag ik me af waarom ik de melding krijg dat ik m al heb..
    klopt het dat je een paypall account moet hebben om die te downloaden?

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

#4 cindybaby71, 24 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2011
    je moet een zogenaamd blackberry abbo hebben anders komt optie persoonlijke mail niet! dus zonder dit abbo kan je niet pingen enz of je e-mail adres inschakelen.

ps. de bb app world kan je wel zonder abbo downloaden maar alleen met wifi(draadloos internet) en hiervoor hoef je geen paypall account te hebben wel moet je die hebben als je de betaalde apps wilt downloaden(dus voor de gratis apps niet)

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    aaah oke.. dan moet ik nog max. 2 dagen wachten.. word nu omgezet maar kan 48 uur duren..

6. cindybaby71

ok succes ermee en het is een hele te gekke telefoon hahahaha(ik heb hem ook):p:p

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha thanks! gelukt:) had geen internet bij mn abbo en wifi krijg ik ook niet voor elkaar;) *zoooo technisch aangelegd:D*
    appworld gaat ook via internet geloof ik? want als dat zo is wacht ik wel tot vrijdag, tot mijn abbo is omgezet:D

8. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb m ook, ben er heel blij mee, maar instellen van het e.e.a. waaronder mail ontvangen heeft nogal wat voeten in de aarde gehad ... de aanhouder wint! Succes ermee :)

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

App world heeft een bug op het moment, op de RIM site kan je lezen hoe en wat. BB zelf is heel hard bezig om het te herstellen, ik ben namelijk zelf mn App world icoontje ook kwijt en kan dus ook geen apps meer downloaden!

10. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Die bug duurt dan zeker al heel lang.
    Mijn vriend kan al dik een maand niks meer dowloaden.

De blackberry's zien er geweldig uit, maar echt gebruikvriendelijk zijn ze niet helaas.
    Hopelijk zijn de nieuwere versies stabieler geworden!

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    appworld verdwijnt hier idd ook steeds, op 1 of andere manier tovert mn man hem steeds weer terug.

Om je mail in te stellen zou ik even op de site van je provider kijken.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    2 dagen? mijn abonnement was binnen een uur omgezet?

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Devil
    ze hadden een fout gemaakt;) moest eerst verwerkt worden in het systeem (of zoiets) en moest er vandaag maar even over bellen.. maar moet zo aan het werk dus dat word morgen.. Dan kan het als het goed is omgezet worden..

Hier is appworld nog niet verdwenen, maar goed, wil er nog niet teveel van gebruiken omdat ik dus nog geen internet bundel voor heb.. word duur geintje dus;) Moet toch werken dus morgen is vroeg zat..

14. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Mag ik jou topic ook even gebruiken voor een klein vraagje??
    Zo niet, nergeer mijn vraag dan maar :p

Ik heb een blackberry bold besteld, alleen dat abbo gaat pas in September in (had echt een nieuwe tel nodig) maar bij mijn huidige abbo zit ook internet. Kan ik daarmee dan wel pingen/mailen en op internet?

15. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    pingen lun je alleen met een speciaal bb abbo

16. cindybaby71

je kkan ook tot sept. een prepaid bb abbo aanschaffen.dan kan je tenminste pingen en mailen!

17. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Is het al gelukt want is echt niet moeilijk hoor om je emailaccount te activeren.

Ik pak even mijn bb erbij :)

In je menu ga je naar installaties dat is het mapje met groen dingetje in het midden. Kies je voor email instellingen dan gaat ie verbinding maken en kun je gewoon jou email adres activeren.
    Ik heb gewoon mijn hotmail email ingevoerd en wachtwoord en ontvang nu dus mijn mailtje uit mijn postvak in ook op mijn BB.

Succes

18. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Bedankt voor jullie antwoord! :D Ga dan even kijken wat zo'n prepaid kost.

19. cindybaby71

ja dat is eenvoudig als je een bb abbo hebt,maar dat had de ts nu nog niet dus dat was dan ook haar vraag ;)

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb net de klantenservice gebeld.. Fout is hersteld dus hebben me aangesloten op een BB abbo (internet) dus over een uurtje moet ik het wel hebben.. :D:D:D Me=happy

Ga dan nogmaals proberen om mn mail in te stellen:D

Deel Deze Pagina