schoonouders ''niet'' blij met geslacht hoe ga jij hiermee om?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Genesis, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blij dit te lezen.... Hopelijk gaan jij en je schoonmoeder snel samen iets leuks uitzoeken voor de kleine naamdrager...

Wie weet, wordt de naam zo belangrijk voor jullie kleine dat haar kinderen haar naam gaan dragen..(maar laten we eerst maar gaan voor een gezonde baby en een vrolijk kind)

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Super fijn te lezen dat je het uit hebt kunnen praten met je s.ouders! Toch fijn dat dat nu uit de lucht is :)

3. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    @gekko
    Dankje en je hebt helemaal gelijk! En we gaan idd binnekort samen winkelen want mijn schoonouders willen de kinderwagen bekostigen.

@sterre
    Dankje en ja absoluut. Heb er een paar dagen mee rondgelopen maar heb het nu ook echt losgelaten. Zodra dingen zijn uitgesproken en opgehelderd is het ook klaar en moet je lekker verder toch?!
    Ik kan me flink ergeren aan dingen maar wanneer de personen in kwestie het aannemen of uitpraten ben ik ook weer net zo snel bedaard ;) ben blij toe ook want we hebben vele leukere dingen om ons nu mee bezig te houden!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Genesis , wat super fijn! en goed dat jullie het zo netjes hebben uitgesproken!
    Heerlijk genieten meid!!!

5. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    ik ken het helemaal.
    mijn man is de laatste in de familie die de naam door kan geven en ik ben zwanger van een meisje.
    zegt zijn moeder van de week tegen me : had gedroomd dat je hierna geen kinderen meer wilde.
    dus ik gezegd ligt eraan hoe het verder lichamelijk met me gaat, omdat ik met zware bekkeninstabiliteit loop, zegt ze gewoon ja maar dit gert is wel de laatste die de naam door kan geven dus zou het heel erg vinden als dat niet kan.
    heb toen eff heel duidelijk tegen haar gezegd dat ik niet mijn lichaam ga verpesten om haar een kleinzoon te geven en idd kan de tweede ook wel een meisje worden.
    wij zijn er heel erg blij mee, ik heb zelf 3 jongens van een andere vader en dolgelukkig met een meisje.
    schoonouders kunnen af en toe van die lekkere opmerkingen geven bah....

Deel Deze Pagina