He meiden, tja, is wat he, die schoonouders... Kleinwonder: zal idd wel jaloezie zijn... Wat ik me ook wel voor kan stellen. Ziekenhuisbevalling, geen borstvoeding kunnen geven... Maar veel weet ze niet van kinderen, als ze vindt dat een kind van 1,2 jaar al helemaal goed moet lopen. Als ze met 18 maanden nog geen aanstalten maken, dan is er meestal wel wat aan de hand, (ik heb gewerkt met moeilijk lerende kinderen en volwassenen en dan was het vaak dat ze pas ruim na anderhalf begonnen met lopen: was dan echt een signaal al van hun verstandelijke beperkingen...). En Shanice: een relatie kan idd ook niet standhouden als je net los bent van je ouders, wat je ex dus duidelijk niet was... Lastig hoor! Wel fijn dat het nu wel allemaal OK is.. Maar je ex, die was dan misschien ook nog niet zo oud? Is voor mannen toch vaak lastiger om los te komen van thuis... Ik laat het nu allemaal maar wat op me af komen, alhoewel ik op momenten als afgelopen weekend me wel weer even boos kan maken om hoe ik behandeld word... zucht, is het nou echt teveel gevraagd mij een plezierige verjaardag te geven?
Oooh schoonouders, wat een vervelende mensen zijn dit soms toch... Mijn schoonmoeder is juist weer iets te enthousiast, kunnen ze niet gewoon een beetje van beiden krijgen en gewoon normaal doen? En Rozemarijke, ja voor mannen kan het inderdaad moeilijk zijn om los te komen van huis. Mijn vriend kwam op zijn achttiende naar Nederland en we woonden vanaf dag 1 samen. In het begin heeft zijn moeder wel moeilijkheden gemaakt hoor, maar gelukkig kijkt mijn vriend er zo doorheen. Maareh, als iemand een schoonmoeder wil, die 2 weken wil komen logeren tijdens en na de bevalling en die het hele baargebeuren vast wil leggen op video, moet het gewoon even zeggen. heb er namelijk 1 in de aanbieding. Ruilen is niet mogelijk!
Vlinder, het is toch jou bevalling en jij bepaalt wie er bij mag zijn en zeker wat ze mogen doen. Bij mij hoeft niemand daar te staan en zeker niet met een camera maar zo ben ik. Als de kleine geboren is dan op mn buik foto's nemen maar niet van mn muts pff mijn gedacht!
Nee, het gaat ook zeker niet gebeuren hoor Anneke. Er is al een flinke ruzie om geweest (ze vond dat ze het recht had om erbij te zijn, het is immers HAAR kleinkind). Maar ze kreeg de dikke vinger van mij en vriendlief. Ze mag op bezoek komen wanneer we haar bellen en dan weer wieberen
@ rozemarijke; Mijn ex is 8 jaar ouder dan mij,we hadden al een relatie sinds mijn 15de, we hebben jaren een relatie gehad,maar op een gegeven moment moet je gewoon voor jezelf kiezen en je kind en dat heb ik gedaan,hij was een volwassen man dat gewoon nog als een klein kind aan zijn moeder geplakt zat (nu nog steeds trouwens) en mijn huidige vriend en zijn moeder hebben ook een hele hechte band maar hij is geen klever en we staan gewoonop 1 lijn en dat is fijn.en hij is net zo oud als mijn ex Maar voor de rest heb ik niks teklagen, heb een schat van een dochter van 7 jaar die nu al niet ken wachten op de komst van haar broertje of zusje en hele lieve schoonouderss,schoonzusje,vriend en mijn familie dus mag in mijn handjes wrijven. Liefs shanice