Schoonouders te logeren in kraamtijd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chica82, 30 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Maar als jullie die tickets pas gaan boeken na de geboorte van de baby, ben je dan niet bang dat ze het nu al zelf gaan doen?
    Of komen ze alleen als ze op kosten van jullie kunnen komen?
    Ik wil je niet verder het wak in praten hoor, maar misschien dat je, als je besluit dat ze toch kunnen komen, nu al de tickets kunt boeken? Dan staat het vast zeg maar en heb je geen verrassing dat ze ‘opeens’ voor je neus staan.
    Misschien is het een beter idee dat je man het nu al hier met ze over gaat hebben en duidelijk stelt wat hij wel en niet van ze verwacht. We merken aan alles dat het je nu al zoveel stress oplevert.
    En makkelijk zeggen dat je meer voor jezelf moet opkomen en niet over je heen moet laten lopen, maar de praktijk is anders. Als je dit al zo lang gewend bent, dan verandert dat niet opeens als mensen gaan zeggen dat je het moet gaan doen.
    Ik vind dat altijd zo makkelijk kletsen hè. Niet echt een tip waar je wat aan hebt.

2. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Nee doen ze niet want dat kunnen ze niet (tickets boeken), daarom doen wij 't altijd, en dan betalen ze ons terug als ze er zijn. Maar als ze het wel zouden kunnen zouden ze dat ook niet doen trouwens, te trots voor.

Ik voel me het relaxt als ik het zo lang mogelijk kan uitstellen na de bevalling (het boeken)

Moppie35, Leni88 en Iertje81 vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Heel lastig dit maar ik ben hier dan echt heel hard in: Italiaanse gebruiken of niet.. jullie huis staat op Nlse bodem, het is júllie gezin, jóuw bevalling en jíj bent de kraamvrouw. Ik zou dus op je strepen gaan staan en serieus praten met je man. Italiaanse cultuur of niet, don't care, je hoeft zeker niet zo over je heen te laten lopen. Wat heeft je man en wat hebben jullie kinderen aan een gestresste partner en moeder?

Moppie35 vindt dit leuk.
  4. mamamilou

mamamilou Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen maar ik moet er niet aan denken om net na de bevalling 3 weken (!!) gasten in huis te hebben. Kunnen ze niet een weekje in een huisje of b&b gaan zitten?

5. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Nee 3 weken doe ik sowieso nooit meer:confused::D

Deel Deze Pagina